veel goedkope bijna nieuwe moog op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
104 delay, minitaur phatty, allemaal 100% en omdat de band stopt of andere hobby, tegen erg scherpe prijzen. af en toe gereserveerd, advertentietje weg, eentje erbij, in heerenveen, nu weer in goudswaard.

misschien allemaal prima koopjes, maar ik zou wel gaan ophalen dan en niks overmaken....

Ik wil ook wel iemands vakantiegeld ontvangen! :okdan: *D
Dan stuur ik een X-911, E-pro minisynth en een SDS8 naar je op...
Foto's zijn te zien via de portfoliolink in mn sig.....
Vergeet na het overmaken je adres niet door te geven 8)

ja, ik heb ook sterk getwijfeld, kreeg een adres en al van de begunstigde, maar de prijzen waren te mooi en overmaken naar alleen een voornaam.....
en dan 2 x een mf104 binnen 2 dagen, allebei voor dik onder 300 - dat is te mooi om waar te zijn,
ineens net te veel van hetzelfde, net te scherp geprijsd, en net te ver geografisch gespreid maar wel met vergelijkbaar taalgebruik... beter niet doen.

Ik zag zelf de minitaur net nog... ik twijfelde even maar toen zag ik dat het met de trein voor mij 4 uur reizen zijn... en dat dan keer 2.

Zo scherp geprijsd zou ik het wel eerst willen zien.

bloc

Voor wie niet door het sarcasme heen kan lezen, het is een scam.

Dan mis je toch af en toe leuke hebbedingetjes :eureka:
Wat ik dan weer leuk vind vind je niet vaak op MP .....

Maarre m'n E-pro minisynth, Simmons SDS8 en Korg X911 (110v) staan maar werkloos te zijn en geld kan ik altijd goed gebruiken ......

Was me ook al opgevallen. Stond vorige week ook een sub phatty op nog nieuw in doos. Was dubbel besteld of zoiets. Vond ik ook een vaag verhaal.

Was me ook al opgevallen. Stond vorige week ook een sub phatty op nog nieuw in doos. Was dubbel besteld of zoiets. Vond ik ook een vaag verhaal.

en die was er vlot af voor 700, terwijl er 4 op marktplaats staan. die was denk ik te duur - bedrag van 200-250 is beter hengelen denk ik....

gisteren stonden de adverteerder uit sneek en wat was het ook alweer onder elkaar op marktplaats, allebei met een mf104...

is inderdaad een oplichter, eerste slachtoffer al gevallen.

klootzakkuh

ophaluh anders niet

vroeger konje nog blind bestelluh;-]
:okdan::okdan:

staat deze week berg matanna gear ibnderdaadf te koop daaroow [lekkere winkel ook idd;-[
martin.. used products ..staatm goed b
bohm/ drs78 / meer

staat deze week berg matanna gear ibnderdaadf te koop daaroow [lekkere winkel ook idd;-[
martin.. used products ..staatm goed b
bohm/ drs78 / meer

Sorry voor de oplettendheid.. maar als dit de DRS uit dit draadje is was ie eigenlijk al verkocht.. beetje zelfde verhaal als jouw CS30

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back