veel goedkope bijna nieuwe moog op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Die Roland ad was dus een Jupiter 8 voor 1400€ met in héél gebrekkig Nederlands de melding dat hij alleen serieuze kopers zocht en geen tijd had voor onzin.

Ook al weer vanuit een erg gemakkelijk bereikbare locatie ('t noorden van Texel).
Waarom wonen die synth-vrouwen toch altijd in zo'n lastige uithoek? :doei:
Je zou haast denken dat ze geen zin hebben in mannelijk bezoek.

Noorden van Holland, zodat er slechts weinigen staan te springen om af te halen en opsturen interessanter is :frons:
Uiteraard, mijn vraag was dan ook ironisch bedoeld.;)

Telemarketeers hebben er een hekel aan als je ze bewust zo lang mogelijk aan het lijntje houdt, om uiteindelijk net niet toe te happen.

Hoe kunnen we Femke, Daphne, Jolanda, Saskia, Hanneke, Floortje, Kim, Margreet, Debora en ook al die andere toekomstige adverteerders het best een koekje van eigen deeg geven?

Ik ben nu al de afgelopen dagen iedere keer bij die verdachte advertenties melding aan het maken naar MP toe "Tip Marktplaats".

Toch wonderlijk hoelang het dan soms duurt voor zo'n advertentie verwijderd wordt.
Ga er vanuit dat er steeds, inclusief mijzelf, meerdere meldingen zijn gemaakt naar MP toe hierover.
Zeker omdat het ook hier steeds gemeld wordt, veel lezers.

Wordt dus niet erg snel actie ondernomen door MP,
de laatste advertentie staat er nog steeds op sinds 19:41 uur......
:stupid:stupid:stupid:stupid

Hoe kunnen we Femke, Daphne, Jolanda, Saskia, Hanneke, Floortje, Kim, Margreet, Debora en ook al die andere toekomstige adverteerders het best een koekje van eigen deeg geven?
Mails sturen met de meest banale vragen, een na een, niet alle vragen ineens.
Een ruilvoorstel doen, vragen of je mag langskomen om te testen, adres en bankgegevens vragen, foto's vragen vanuit een bepaalde hoek of foto waarbij de aanbieder iets op het toestel aanwijst etc...

Wees gerust, de ironie was me niet ontgaan ;).

Cheers,
Exo. :mega:

die Femke moet eens goed genaaid worden, maar ik ben bang dat je dan toch ook bij ene Dick of Henk uitkomt

:kont::walker:

En is ondertussen ook al verdwenen.... :D

durfen we nog wel ronline iets te kopuh / verkopuh???

dit riekt ...;-[ , .... jammer
:engel:

ebay is ook al .. soow ove de kop ge ...
werkt deze verkoop .../ te koop afdeling nog wel ... zie aleeeeeen mar gevraagd
?
:W

Ik heb er dit gemailt...

Hallo Femke,

Is dit de Moog met het 3 pole 29dB/Oct filter?
En met de Sub ruis generator op VCO 5?

Alvast bedankt
Richard

en .... dikke mik?
verkering;-]
8~

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back