[Electro] TFHats - e-volve

Lekkere track, lekkere sfeer, toffe geluiden :okdan:

Hé dank jullie wel. Pablo, ik blijf het laag altijd lastig vinden om te mixen. Ik heb nog steeds twijfels of de referentie van mijn monitors juist is. Akoestisch gezien is mijn ruimte nu ook niet optimaal. Dat speelt ook wel een rol. Maar ik heb het nu op diverse bronnen teruggeluisterd en vind het laag niet storend.

Hé dank jullie wel. Pablo, ik blijf het laag altijd lastig vinden om te mixen. Ik heb nog steeds twijfels of de referentie van mijn monitors juist is. Akoestisch gezien is mijn ruimte nu ook niet optimaal. Dat speelt ook wel een rol. Maar ik heb het nu op diverse bronnen teruggeluisterd en vind het laag niet storend.

Oké, ik snap het. De bas is opsich niet storend maar omdat die sterk aanwezig is denk ik dat er iets minder laag moet, maar in het geheel past prima zo te zeggen... Mijn monitoring is ook beperkt en akoestiek ook, de enige fatsoenlijke monitoring waar ik echt vertrouw zijn mijn studio hoofdtelefonen (DT 770), die zijn echt goed. Voor de rest is ook een beetje een smaak kwestie... :okdan:

Ik denk dat die basdrum misschien net een cut mag hebben onder 30/40 hrz, gewoon even bekijken met een analyzer waar het probleem zit.
Decay wat korter van de basdrum zal ook wonderen verrichten :)
Toffe track! Ben dan ook een electro liefhebber.

Laatst gewijzigd:
Dat is een tijd geleden - een nieuwe TF hats track. Vind hem weer cool, zoals altijd. Super lekkere sequencers!

Zeker, ik heb ook aan de decay gedraaid, maar ontdekte dat de release ook invloed had.

Storm: dank je wel. Twee dochters van 3 en 1 vragen wat tijd en aandacht. Dat, en een writer's block. Steeds maar niet tevreden zijn met wat er uitkomt.

Back