Crying

Of ben ik juist blij dat ik niet gitaar heb leren spelen? :P

misschien wellus , misschien niettus...
op een gitaar denk je muzikaal geheel anders dan op een piano en de mogelijkheden en gebruik zijn ook totaal anders. is voor elk mens weer anders.
ik zou nooit kiezen voor een blaasinstrument. de heel tijd blazen (hyperventilatie!!) en dat vieze ranzige mondstuk in je mond!

maar voor muziekproductie is een keyboard het meest geschikt.

Skills :okdan: Zeer toepasselijke track gekozen.. gezien het gebruikte effect :mega:

Heb hier ook nog een Wah liggen van een collega die ik moet reanimeren.. potje is een beetje rot.. 't Was geen Morlley iig :(

De pot van mijn Wah heb ik helemaal uit elkaar gehaald,schoongemaakt en gesmeerd en is nu weer ok.
dit kan met elke pot waarvan de metalen behuizing een paar omgebogen clipjes heeft!

Had al es eerder een schuifpotmeter gedaan zo.. maar dat was nie helemaal succesvol.. (had trouwens al een schade opgelopen) maar ga em binnenkort maar es ff openhalen dan. Reinigen met alcohol toch? :mega:

ja, alcohol..proost! :biertje:

en je kan eventueel ook heel voorzichtig (er mag een olie op de koolstof banen terecht komen)
het as-je smeren zodat ie soepel draait (as je me nou!)

ik heb problemen met pots ook wel eens erger gemaakt door ze open te maken. het is ook een
beetje risico durven nemen en vooral rustig en beheerst erbij blijven.

Back