Lurkers laat je zien

fuse

Gepokt en gemazeld
Hoeveel mensen zijn er wel niet de te bescheiden, verlegen (of misschien wel arrogant, kommaar kommaar) om in de voorgrond te treden?

Oftwel Lurkers. (vernoemd naar een ras uit het boek in de ban van de ring, de wezens die op afstand blijven maar wel heel nieuwsgierig van achter bomen staat te kijken wat er allemaal gebeurt)

We bijten niet hoor. (nou ja niet hard en niet door) ;)

Stel je eens voor.
Dat je je voorsteld bijvoorbeeld. :)

Fuse, m'n complimenten voor de subtiele manier waarop je dit punt aan de orde stelt.
Heerlijk !!!

Maar toch ff 1 dingetje:
Ik kan me best voorstellen dat er erg veel forummers zijn die helemaal niet zo thuis zijn in de gedragsregels op 'n forum. Hier zit er bv zo-1...
Voordat iemand mij wees op dit goddelijke forum, was ik totaal onbekend met forummen, smilies, of wat dan ook. (wegens gebrek aan internetaansluiting en -interesse)
Een tijdje geleden (na 'n paar maandjes over dit forum zwerven) las ik in een draadje dat er mensen zijn die het toch op prijs stellen als iemand zich voorsteld. Nu hoort dat wel een beetje bij de normale fatsoensnormen, maar hoe dat bij forums (fori?) zit is bij menigeen niet bekend. Het is immers een onderdeel van het "anonieme" WWW.
Ik heb de faq enzo er eens op nagelezen, maar daar kan ik er ook nix over vinden.

Misschien ideetje om wat "regeltjes" ergens op het forum te droppen waarin te lezen valt wat van de mensen hier verwacht wordt ? Dat zullen niet veel regeltjes worden, want ik geloof dat het hier toch best wel vrijheid, blijheid is.

grtz

Re: Lurkers laat je zien

Origineel geplaatst door fuse
Hoeveel mensen zijn er wel niet de te bescheiden, verlegen (of misschien wel arrogant, kommaar kommaar) om in de voorgrond te treden?

Oftwel Lurkers. (vernoemd naar een ras uit het boek in de ban van de ring, de wezens die op afstand blijven maar wel heel nieuwsgierig van achter bomen staat te kijken wat er allemaal gebeurt)

Stel je eens voor.

Ik hou het op mijn verlegenheid en het feit dat ik mijn klep dichthou als ik denk dat ik niks aan de discussie toe kan voegen:) Neemt natuurlijk niet weg dat ik vaak met veel genot een aantal malen per dag het Forum bezoek :D

..

Attachments

• lurk.gif
    lurk.gif
    16,1 KB · Bekeken: 112
Re: Lurkers laat je zien

Origineel geplaatst door fuse

Stel je eens voor.

ik snap eigenlijk niet wat of wie je bedoelt.
bedoel je de leden die onzichtbaar door de topics heen bladeren?
of mensen die nog geen lid zijn geworden?
of leden die wel posten maar zich nog niet hebben voorgesteld?

of zie je weer overal van die kleine groene mannetjes die je overal achtervolgen? ;)

p.s. jij was toch degene die nooit reageerde in het Nieuwe Leden forum omdat je dat onzin vond? (geen kritiek hoor, maar wel apart dat je dan zo'n topic opent)

Tsja ik had vandaag niet zo bijster veel te doen en ben toen maar eens alle leden nagegaan en wat raad je?
Sommigen hadden nog geen posts gedaan. En het zijn niet allemaal mensen die hun password vergeten zijn. ;)

En ook dat je heel vaak gasten online ziet en dat ook niet allemaal mensen zijn die te lui zijn om met hun account in te loggen maar gewoon mensen die geen zin hebben zich te registreren of uit een hele andere kant van de wereld komen.

Hmz... heb me alleen nog niet voorgesteld maar denk dat dat ook niet meer nodig is aangezien ik al zo'n tijd op het forum rondhang. Of heeft Fuse daar alsnog behoefte aan ;)

hmm...

er zijn toch vele mensen die eerst komen pootje baden voor ze zich voorstellen en er helemaal inspringen?
ik heb ook een weekje komen kijken en dan toch maar besloten een nieuwe verslaving aan te gaan :P :D

greetz

Back