€400,- RUILEN VOOR SYNTH

Status
Please reply by conversation.
overdrijven is ook een kunst
maar goed, punt gemaakt

slimphatty bedoelde ik, zou 2dehands toch moeten lukken misschien .

lijkt me ook cool, veel plezier ermee.

Hey heb je wel eens die Dave Smith dingen gechecked dat zit helemaal in jouw straat (Mopho / Tetra / Mopho Keyboard)

De klank van bevalt me niet zo, maar misschien omdat ik alleen youtube gechecked heb en alles daar schreeuwerig klinkt.
Heb jij die concertmate nog gescoord?

Die youtube demos van al die Dave Smith dingen is niet echt representatief ik had er ook nooit een gekocht als het daar vanaf had gehangen...en de presets zijn ook echt kut in de dave smith dingen maar die synths kunnen echt supergoed klinken...al die ouwe John Carpenter en andere soundtrack sound etc. die ouwe Sequential sound heeft het echt wel en dan nog meer tegenwoordig.

Nog geen Concertmate gescoord maar ook niet echt meer naar gezocht de afgelopen maanden, dat lijkt me een leuke synth wel

de concertmate is leuk hoor. dat gekke polyfone dingetje er ook mee
als de concertmate nog nooit is schoongemaakt heb je sowieso te maken met teer-ige drab aan de binnenkant van je synth
wel de moeite waard om dat even te tjekken
ook pots zijn vaak kapot
chips for brains heeft setjes
veel plezier ermee!

Weet niet of ik een vst in een doosje leuk vind, hoewel de G-Force vst me zeker kan bekoren.
denk dat ik tot nu toe de KORG X911 het interessants vind, beetje out of the ordinary.
Die nieuwerwetse anologe shiznits krijg ik niet echt een strakke broek van, maar misschien is dat mijn eigen kortzichtigheid.
Thanks voor de input iig al alllemaal.

hehe sluik reclame ..ofje koopt een bv blofeld ...veel in een doosje ..ofje spaart door en koopt een bv minitaur / sem module .. knobbies zijn ..wel praktiez;-]
:okdan:

Belachelijk maar wat de gek er voor betaald is gangbaar. Ik heb een mg-1 en ben er erg blij mee maar 500€ zou ik er niet voor betalen

Mopho Keys is het geworden, gaaf ding inderdaad!
Veel hele stomme presets maar je kan er lekker op vogelen.
Volgende week nog even dat Mopho logo er af branden/krassen en hij is top!

Of wat ook kan is de Creamware ASB Prodyssey, is dezelfde als de Use Audio in wezen maar met dan met knoppen. Een goede emulatie van de Odyssey die voor 400 euro te vinden moet zijn, en ook nog eens polyfoon.
Ik zoek er al tijden naar maar kom hem echt nooit tegen. En zeker niet voor €400
Maar als je d'r eentje weet hoor ik het graag.

Status
Please reply by conversation.
Back