Unreleased tracks gezocht voor radio show....

vcovca

NOXGENUS
Noxgenus heeft iedere zondag van 19:00 tot 21:00 een slot gekregen op www.future-music.co.uk

Zo eens per maand zal ik twee uur vullen met muziek, al dan niet met gelul erbij als dat past bij de muziekjes. Als ik een mix maak van oude bekende muziek hoef ik niet echt veel toe te lichten. Als ik werk draai wat unreleased is is dat natuurlijk gaaf om wat achtergrond info te geven over de maker enzo. Het lijkt me wel leuk om een keer een uitzending te vullen met muziek van Synthforum leden! Om alles te zoeken en te vragen of ik het mag gebruiken is natuurlijk een pokke werk..

De vraag is dus of mensen me hun muziek stuk wat ze graag op de radio willen hebben toe willen sturen in respectabel formaat, liefst in mp3, met wat achtergrond info. Het mag van drones tot dikke zuigende electro, van electronics tot dikke pompende techno zijn. Alles word gearchiveerd en komt met playlist op de site van Future Music en op de Noxgenus site. Het moet wel van enige kwaliteit zijn.........

Als je het openbaar wil doen mag je het in deze draad posten. Je mag me ook een link via PB sturen als je liever niet hebt dat iedereen het kan downloaden. Wees gerust, ik ga het niet zomaar overal uitdelen. Je muziek gaat wel door veel mensen gehoord worden. Er is ook een facebook pagina voor de likers.

Leuk initiatief! Ik zal even kijken of ik nog tracks in de maak liggen de de moeite waard zijn (en deze eens afmaken), inderdaad moet kwalitatief goed zijn/interessant om naar te luisteren. :)

Je moet vaker uitgenodigd worden. ILIKE

Leuk idee! Ik release sowieso alles onder de Creative Commons Attribution licentie, dus wat mij betreft mag je alles gebruiken voor de uitzending. Opnieuw ter download aanbieden mag natuurlijk ook. Mijn tracks zijn unreleased in de zin dat ik het alleen zelf ter download aanbied. Het is allemaal nog niet officieel uitgebracht.

De track "Milky Way" is denk ik wel passend. Die heeft ook eens op Synthtopia gestaan. Maar van mij mag je ook zelf wat uitzoeken hoor, misschien dat je iets vind dat beter past binnen de uitzending. Je kunt de MP3's via m'n website downloaden of ik kan je eventueel de WAV's toesturen.

http://wootson.nl/discography.html

je mag mijn track girl from new york gebruiken.
als je dat wilt, geef dan even een gil , dan krijg je een betere mix.

:peukie:

Ik MOET Baars tracks in m'n show, anders smaakt het bier niet lekker... :mega:

Ik MOET Baars tracks in m'n show, anders smaakt het bier niet lekker... :mega:

persies,dat dacht ik nou ook....:D

ik zal ff kijken wat er nog meer geschikt is...:okdan:

:mega:

Ik moe wel linkjes hebben heh. Het hele forum afstruinen naar tracks was nou net niet het idee achter deze draad :D

Ik heb ook nog een "mix" gemaakt voor een radioprogramma in Nederland (duurt wel 15 minuten) laat maar even weten via pb of het wat is (tracks te vinden op sc trouwens)

1tje lijkt me wel voldoende mr Baars :koffie:

nou VCO, deze gaarne draaien, soundscape lijkt me ook wel leuk om te hebben op de radio, misschien word ik eindelijk wel ontdekt :okdan:

192 kb/s.. als je een betere kwaliteit nodig hebt hoor ik wel wel

Attachments

• Induced - Darkambient.mp3
    5,4 MB · Bekeken: 107
Owwww, de show van volgende maand gaat echt een hele mooie worden hoor ik al :)

Back