EMS Synthi A

Status
Please reply by conversation.
Die Oscidance vind ik veel te duur hoor.
Ik wil best wel een goede prijs betalen.
Maar bijna 11K en dan nog in een skb ipv orgionele beuizing is waanzin!

Te gek ding, mijn plan is om 'm op de rommelmarkt te vinden onder de beschrijving rare naaimachine of zo?! €50,-

dat is een goed begin,50euro is net goed voor een fles wijn

note: er zijn meerdere flessen nodig voor tijdens het bouwen van een synthi.

ems-synthi-frontpanel.jpg

Hiervan is een proto naar me onderweg. 8~

Die Oscidance vind ik veel te duur hoor.
Ik wil best wel een goede prijs betalen.
Maar bijna 11K en dan nog in een skb ipv orgionele beuizing is waanzin!

koffer is inderdaad lelijk, niet orgineel en ook nog eens verkeerd erom ingezet.
de frontplaat lijkt ook wel een nieuwe replica, de joystick zou orgineel kunnen zijn.
beetje samengeraapt , of zie ik dat nu verkeerd ?
vraag me steeds af wie die big "o" eigenlijk is , onder welke naam hij/ zij hier op het synthforum functioneerd ?

volgens mij met spullen die op synthforum zijn gekocht :eureka:
idd, iig de Pultec eq clone van SynnyS

koffer is inderdaad lelijk, niet orgineel en ook nog eens verkeerd erom ingezet.
de frontplaat lijkt ook wel een nieuwe replica, de joystick zou orgineel kunnen zijn.
beetje samengeraapt , of zie ik dat nu verkeerd ?
vraag me steeds af wie die big "o" eigenlijk is , onder welke naam hij/ zij hier op het synthforum functioneerd ?

Ik denk niet dat het replica is,hij heeft me het verhaal van die synthi in koffer verteld..

zijn 'naam' hier is iets met enkele letters,ik ben het vergeten wat

tjeuzez zeg, die Oscidance heeft wel een zooitje fantasieprijzen.

zou hij ook nog wat verkopen?

:peukie:

Ik twijfel er helemaal niet aan,het verkoopt..

Hij helpt ook wanted gear op te sporen en aan de man te brengen,hij werkt wereldwijd,wat zichtbaar in de 'Nederlandse winkel' staat is meer een uitstalraam wat allemaal mogelijk te verkrijgen is.

Die ms50 die bij oscidance te koop staat lijkt mijn oude te zijn, maar weet het niet zeker. Dat was een opkoper uit zuid NL.

Status
Please reply by conversation.
Back