EMS Synthi A

Status
Please reply by conversation.
Ik denk niet dat het replica is,hij heeft me het verhaal van die synthi in koffer verteld..

die koffer is sowieso apart, maar de frontplaat is zogezegd " te nieuw" en lijkt erg op de frontlaten die nieuw geproduceerd worden heden tendagen.
ben er dus niet uit eerlijk gezegd...

Ik denk niet dat het replica is,hij heeft me het verhaal van die synthi in koffer verteld..

zijn 'naam' hier is iets met enkele letters,ik ben het vergeten wat

Hij heeft eerder een account gehad onder de naam Oscidance, voor het laatst actief in 2007. Iemand met dezelfde naam heeft hier een account als "D.H. ", z'n initialen. 1 post uit 2010, maar vandaag nog actief om 10:33.

ik heb evt synthi filters set te koop van analogue systems

had je niet al eens eerder een synthi gehad?

dat valt erg mee, of heeft hij hem ( waarschijnlijk ) voortijdig beeindigd omdat hij een bod kreeg wat hij niet kon weigeren...
de andere op ebay.de is ook mooi, ben benieuwd naar de uiteindelijke prijs.
in ieder geval een stukje realistischer dan van onze forumgenoot lijkt me zo...sorry to say

geen EMS,die zou ik zelf voor minder niet eens kopen...

??

dus jou voorkeur gaat kennelijk uit naar die mr "o"'s versie , bijzonder interessant

@smackoss: zeker goede prijs heden ten dagen voor eentje met sequencer. zelfs zonder sequencer zou het redelijk oke tot goed zijn.
heb je leo al eens gecontacteerd, die zit nogal in dees synth's dacht ik ? ( tenminste in het recente verleden... )

ik kon niet toppen aan die biedingen voor die laatste ,is zoooo snel omhoog gegaan,ik had em graag gehad anders,kon ik battle jams doen samen met Papz..die heeft er ook 2.

Beter hou je je Buchla 100 en spaar je voor een andere aanwinst :okdan:

SMS kristallenbol modus: over 3-5jaar zal je balen dat je je 100 hebt verkocht/geruild ;)

SMS kristallenbol modus: over 3-5jaar zal je balen dat je je 100 hebt verkocht/geruild ;)

kwestie is bruikbaarheid,wat je ermee kan en dergelijk,het is handig zaken te hebben als
investering maar als je andere mogelijkheden wil zit je er wel mee,bij wijze van spreken.

ik denk dat het daarom vooral is dat mono/poly een wissel wil.

trouwens de synthi's zijn een even goede investering,beter zelf vind ik persoonlijk,
er zijn meer mensen die een synthi willen als een Buchla 100,als het een buchla 200 zou zijn zou dat al anders liggen..

Status
Please reply by conversation.
Back