TRESOR Berlin!!

mdw

.
Zo blij met deze boeking!! 7-8-'13 doe ik een liveset at Tresor in Berlijn.

Supergaaf Mike!!! Dat is zeker (weer) een mijlpaal :okdan:

Thanks!!! Ja idd weer een mijlpaal ja en dat in nog geen jaar tijd. Het is echt een achtbaan waar ik nu in zit, maar wel een hele mooie ;) Gisteren klapte Jeff Mills weer vier tracks van mijn in zijn set tijdens Awakenings festival, grazy!! Wie had dat een jaar geleden nog gedacht. Ik niet!!!

Vet gek! Was je erbij bij Jeff mills? Wat gebeurde er toen met je? Kan me voorstellen dat je flink leip wordt als Jeff 4 kletsers van je draait ;)

Ergens een linkje naar je soundcloud voor een setje? Altijd op zoek naar lekker geluid voor onder t werk..

Sjeers!

Vet gaaf man! :okdan:

Tresor is een legendarische club. Sfeer in die kelder past perfect in de duistere Mills Detroit stijl vind ik.

Heel vet, gefeliciteerd! Ik stond ook in de tent toen Mills draaide op Awakenings maar ik ken je tracks niet dus heb ze uiteraard niet herkend. Onder welke naam release je?

Wow Jeff Mills draaide echt superlekker in ieder geval.
Mede dankzij jou dus!
:okdan:

dikke proficiat

Mills is totaal niet mijn muziek, maar wel heel vet dat zo'n grootheid je tracks draait!

En uiteraard ook heel erg vet dat je in de legendarische Tresor draait! Gefeliciteerd!

Zoals ik altijd me livesets en studio opnames doe. Midi en audio loops laten lopen en deze 16 kanalen op mijn mixer muten en unmuten. Wat eq en efx erbij and thats it! Allemaal niet heel bizonder hoor, maar voor mij werkt het.

Back