TRESOR Berlin!!

aha lekker! evolver is een een heerlijke synth
veel plezier. ik verwacht minstens een foto op matrixsynth ; )

Thanks!!! Ja idd weer een mijlpaal ja en dat in nog geen jaar tijd. Het is echt een achtbaan waar ik nu in zit, maar wel een hele mooie ;) Gisteren klapte Jeff Mills weer vier tracks van mijn in zijn set tijdens Awakenings festival, grazy!! Wie had dat een jaar geleden nog gedacht. Ik niet!!!

Cool hoor! In welk deel van z'n set zaten je tracks? Wij zijn tot ongeveer The Bells bij Jeff Mills gebleven.

Direct na de Bells met zijn 909 sessie draaide hij "Communication" waarmee hij dat deel van zijn set afsloot (bracht het level helemaal naar nul. Daarna in het laatste uur nog drie. Er staan een paar filmpjes op mijn facebook https://www.facebook.com/michaeldewinde

Wij zijn halverwege Mills naar de X tent gegaan voor Green Velvet maar we hadden echt in Y moeten blijven (al moet ik zeggen dat Speedy J wat later op de dag dan wel weer erg vet was).

Nog wel een stukje Blawan en Clarke gezien maar op dat moment van de dag was er echt teveel vets gaande op het festival om goed te kunnen kiezen...... De Y tent was echter gemiddeld echt wel het vetst vond ik.

Direct na de Bells met zijn 909 sessie draaide hij "Communication" waarmee hij dat deel van zijn set afsloot (bracht het level helemaal naar nul. Daarna in het laatste uur nog drie. Er staan een paar filmpjes op mijn facebook https://www.facebook.com/michaeldewinde

Echt waar heej daar stond ik ongeveer ook, met mijn turquoise zonnebril!
Maar nogmaals Jef was vet!
8)

extrawelt ook btw

Gefeliciteerd :) erg cool zeg Tresor.... Ik dacht ook dat het gesloten was trouwens, maar dat zal dan wel niet :)

Thanks! De oude locatie is al een tijdje dicht ja, maar ze zitten al enige tijd op een nieuwe locatie.

Ja ik laat zeker even weten hoe het was.
Ik zie dat je uit amsterdam komt. Ik sta volgende week op Compound in studio 80 samen met James Ruskin en Dispar Vulgo. ;)

Gefeliciteerd man! Een hele eer om daar te mogen staan en tof dat jeff mills je tracks draait. The Wizard is een baas!

Geweldig!! Niet te beschrijven wat een locatie en sfeer dat heeft daar. Het geluid alleen al!! Het moet allemaal nog even bezinken. Kreeg van de mensen daar te horen dat het 1 van de beste liveset was die ze daar gehoord hebben. Het ging ook helemaal los............echt fantastisch om mee te maken.

Op YouTube zijn al wat filmpjes te vinden.

Klinkt goed op Youtube,

Binnenkort nog ergens in nederland een optreden? Kon laatst dat je in Studio 80 stond helaas niet.

Back