nieuwe track van mijn zoon...

het klinkt als alle andere super-commerciele house.. dus dat moet dan wel okay zijn..

waarom word ie zelf geen lid van SF?

Track vind ik niet bijzonder, het klinkt allemaal wat simpel. De combinatie akoestisch - elektronisch valt hier ook niet echt lekker. Ik zou zelf wel wat met die vocal line willen doen! :okdan:

Nou, zo kan ik ze niet maken. Niet mijn muziek, maar ik vind het echt wel knap gedaan. Denk dat je de dansvloer er wel lekker mee op zweep krijgt eerlijk gezegd :okdan:.

Niet slecht op zich, maar er zijn veel kleine dingetjes die ik kan opnoemen die beter kunnen. Om die allemaal te benoemen is te veel werk, dus hou ik het kort. De spanningsbogen en climaxen zijn iets te te simpel. Soundwise mag het wel iets levendiger, meer met de sound doen. Aan het eind zou ik de vocals of een gedeelte ervan erdoorheen smijten.

Ik zou eigenlijk zeggen, verbeter niks aan deze track, maar laat je zoon er een remix van maken. Desnoods zou ik het laten liggen voor een tijd om weer geinspireerd te zijn als hij 'm weer hoort. Het zou best wel 's een erg toffe track kunnen worden.

Ik hou dr wel van.
Een aantal effecten verdienen nog wel wat extra aandacht, de high-pas na 15 seconden vind ik niet goed klinken, de lead synth kan ook nog wel gelayerd worden of meer modulatie om het minder recht-toe-recht-aan te laten klinken. Zoals hierboven ook gezegd, als hij er nog een keer een avond in steekt dan kan het een hele knappe track worden.

Jammer dat je niet door bent gegaan als voor de break van 1.15. Daarna is de track verpest. Dat super commerciƫle te veel gebruikte lead geluid, met dat standaard lelijke baspatroontje. Waarom moeten al die tracks hetzelfde klinken. Omdat het dan bij een groot publiek goed in het gehoor ligt? Nou ja als dat echt je eigen smaak is...jammer.

De vocalen vind ik top! Verder is het gelukkig weer een iets vrolijkere track! :-)
Zelf zou ik zoiets niet kunnen maken...

Back