Minimal Techno (sort of)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Heel agressief word ik er niet van, maar ik haat het wel degelijk ja.

Hoe is dit minimal? Niet dat ik je wil adviseren om minimal te luisteren, want je hebt vast wel iets beters te doen. Maar wil je graag minimal maken of zo?
Hoe kom je in vredesnaam aan al die geluiden? Probeer eens muziek te maken met alleen een 909 vst clone en 2 monofone vst synths, dan ga je misschien techno maken, met deze bagger samples niet.

Laatst gewijzigd:
Heel agressief word ik er niet van, maar ik haat het wel degelijk ja.

Hoe is dit minimal? Niet dat ik je wil adviseren om minimal te luisteren, want je hebt vast wel iets beters te doen. Maar wil je graag minimal maken of zo?
Hoe kom je in vredesnaam aan al die geluiden? Probeer eens muziek te maken met alleen een 909 vst clone en 2 monofone vst synths, dan ga je misschien techno maken, met deze bagger samples niet.

Reageer ff normaal man, het lijkt wel of TS je iets aan heeft gedaan.
Beetje overtrokken allemaal hoor.

Paul

Hallo Paul,

Mijn eerste zin was een reactie op de eerste versie van zijn post, nu die post is aangepast, slaat het inderdaad nergens meer op.

De tweede alinea is niets mis mee. Die geluiden zijn bagger, als je techno wil maken heb je er niets aan.

Hallo Paul,

Mijn eerste zin was een reactie op de eerste versie van zijn post, nu die post is aangepast, slaat het inderdaad nergens meer op.

De tweede alinea is niets mis mee. Die geluiden zijn bagger, als je techno wil maken heb je er niets aan.

Ok, dat had ik niet gezien.

Maar ik blijf de toonzetting redelijk agressief vinden. Dat ligt misschien aan mij: generatieconflict. Ik zou de boodschap wat politieker brengen, want wat dat betreft ben ik het wel met je eens.

Paul

thnx for de normale comment. (Y).
Dat van dat ''los'' gaan is bij kleinschalig.

overal waar ik post is het bijna alleen maar useless gezeik .......... en ik zat vroeger jaren geleden al bij een label. ... ben er gewoon een beetje klaar mee met dat gezeur en doorgedram van meningen...
En als ik dan veel lees op forums is het bijna alleen maar gezeik... op iedereen. en tja,,,,,,en soms dan leer ik nog wel wat van bepaalde personen op internet ;'; Zeldzaam'''

Daarom post ik bijna niets...

. het is nooit goed (lees : trolling).... daarom spreek ik mensen alleen nog maar IRL ik vertrouw niemand meer op forums. IRL is voor mij nog de enige reden dat ik met muziek bezig ben forums ben ik op uitgekeken na jaren en jaren.
Heb ook geen idee met wie ik te maken heb hier, dus totaal onbetrouwbaar. Dus heb respect dat ik amper post want ik heb een goede reden.

Ik vertouw enkel nog mensen IRL die zelf draaien waar ik mee kan praten.Verder doet het me allemaal niets meer hier op internet.. al dat gezeik ... klaar mee. Kritiek pak ik wel op van bekende.. niet meer van random mensen. tijd heb ik echt gehad.
Ik zit ook amperop facebook etc.. omdat ik liever een conversatie heb dan dat neppe gedoe.. achter een beedlscherm ver verwijderd van de realiteit.

Weten jullie meteen hoe ik denk over internet.. etc..... vind het allemaal een beetje kort door de bocht en onbetrouwbaar als wat.

Nog iets. mijn pa met een goed lopend bedrijf raad mij ook altijd af om op internet te zitten omdat hij zegt dat iedereen er alleen zit om op elkaar te zeiken. Dat geloofde ik jarenlang niet.................. nu weet ik beter
Gelijk heeft ie want laatst had ik ook nog ene advocaat op iemand moeten zetten die op internet dacht ff de baas uit te hangen en mij te bedriegen met een bep zaak... die kan mooi voor de rechter verschijne.. ook al zon stoer ventje van internet... net als het gross hier wat ff de baas denkt uit te hangen

Feel me????????? Dus liever een ECHTE conversatie met mensen die ik diep in de ogen kan kijken dan zomaar mensen die maar wat uitkramen

soundcloud heb je ook weinig aan dat is ook alleen maar wat goed en ga zo door... daar schiet je ook niets mee op

Dit is geen minimal techno... net zoals je andere techno track geen techno was..

Luister je uberhaupt wel minimal en techno, of ga je wel eens uit naar clubs waar ze dat draaien?Weet je de stijlkenmerken?

Wat je maakt is vrij random, het mist gevoel.. daarom klinkt het ook niet interessant.. hoeveel tijd steek je in een track? Vind je het echt goed?
Het lijkt er een beetje op alsof feedback je niet zoveel interesseert omdat je zelf je eigen tracks niet boeiend vind...

Het begint een beetje op trollen te lijken dit. Uiteraard heeft ie z'n hilarische eerste post aangepast. Er stond iets van 'Gaan jullie maar lekker haten haters', en dan wat random plaatjes met het woord 'haters'.

Hij post z'n tracks hier vermoedelijk puur om een paar extra clicks op soundcloud te krijgen. Vooral negeren in de toekomst zou ik zeggen. Waarschijnlijk vind ie het allemaal erg grappig.

Ik vind deze muziek wat 'The Room' is voor films. (Wie die film niet kent, vooral kijken met wat maten en bier. Neem jezelf voor om 'm tot het einde te kijken. Het einde is episch.). De maker van die film is tevens de schrijver en de hoofdacteur. Ik kan ook aanraden om de wiki van de regisseur/scriptschrijver/hoofdacteur eens door te nemen :P

psies.. ik ga ook niet meer reageren.. Iemand die in 1 uur een track maakt, online gooit. Feedback niet leest en alweer een nieuwe track klaar heeft en online zet.. Daar ga ik geen tijd meer aan besteden..

Ik vind deze muziek meer wat 'Sharknado' is in de filmscene :-)

Laatst gewijzigd:
Minimal techno haha. Hoempapa piemeltjeshouse komt beter in de buurt.
Kijk alweer uit naar de volgende "release" :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back