Twee workstations en een PC voor m'n bakkes

FrankB

Stamgast
Momenteel heb ik een opstelling waarbij de kronos en de PC+monitor te midden van de monitor speakers staan. Daarnaast heb ik (in een hoek van 90 graden) ook nog een Motif XF staan.

Graag zou ik de Motif boven de Kronos willen plaatsen en dan nog steeds op een normale manier met mijn computer (keyboard + muis) willen kunnen werken. De monitor moet recht voor m'n bakkes blijven staan.

Iemand suggesties / voorbeelden van een dergelijke opstelling?

Hartelijk dank!

Je kan zelf je studio meubel maken en dan zo dat je kronos op een uitschuifbare lade staat dicht onder je vaste plaats van je motif.

je kan dan je PC monitors op ooghoogte houden met 2 keyboard synths boven elkaar.

Echter wanneer je kronos wil bespelen moet je hem een stukje uitschuiven en wanneer je het scherm van de kronos wil zien en makkelijk bedienen schuif je hem helemaal uit.

Ik heb gisteravond een poging gedaan de opstelling aan te passen. Ik heb een dubbel keyboard standaard gebruikt om de workstations boven elkaar te plaatsen. Resultaat was niet geweldig. De afstand tussen beide workstations is te groot. Maw de bovenste workstation komt te hoog.

Volgens mij kan ik bij de Konig&Meyer 18860 de afstand traploos instellen.

Iemand ervaring met een dergelijke keyboard stand?
Is deze stevig genoeg en stabiel genoeg voor een Kronos 73 en een XF6?

km.jpg

Wellicht dat ik deze dan kan gebruiken voor de monitor:

km_optie.jpg

Maar kan me voorstellen dat dit tijdens het spelen te gammel gaat worden voor de monitor.

Laatst gewijzigd:
Back