Cupcreamrecords

Dank je wel man (Y), zijn er super blij mee, heeel hard aan gewerkt veel downs gehad, volgehouden en nu eindelijk een up :)

Eea wordt alleen maar beter, album 2 pfff te ziek, zoals je leest hebben er plezier in :D. Vandaag ff inleveren ter distributie :)

gefeliciteerd, lekkere track :)

@ Chielos....lol

@ Snelkookbambi...Mee eens Darkhunt is vet, kan mij nog goed herinneren vorig jaar rond deze tijd in een snik hete kamer en zweten eh!

Kan wel kloppen hoor dat ze er al eerder op stonden, heb m al een paar x terug gehad van distributeur, hoes niet goed ed. daar gaat je planning :S

Whaha "kazig" , wat is of bedoel je met kazig ?

Bedoel je met promotie mensen informeren ?

Klinkt gek maar de reacties geeft drive. Thanks peeps erg cool om te lezen dat eea positief wordt ontvangen.

Yes, die track kan idd. wat gedateerd klinken. Snap nie zo goed hoe die anderen binnen no time tracks online kunnen krijgen. Heb minimaal een lead tijd van 6 wkn :(

Deze track vind ik echt geweldig klinken. En gezien dat dance mij tegenwoordig niet meer echt wat doet wil dat wat zeggen!
Toffe sound, niet te commercieel. Lekker!

Mooi man ben blij dat je ervan hebt genoten, dank je wel voor je feedback (Y)

Wat heb je zoal in de keuken gebruikt om dit te maken? ITB of ook hardware gebruikt?

Alles itb is mij nooit gelukt om midi en audio sync te krijgen. Als ik wat inspeel heb ik n audio recorder aanstaan. Neem vaak basis geluiden op en doe dat itb processing. Maak veeul gebruik van poly 800 en 61 opgevoerde versie.

En veel sf nog wat, zijn gesamplede synths :D

Thanks man T (Y)

Maken niet alleen lieve muziek maar ook vreselijke herrie, gratis te downloaden @ cupcreamrecords.com, njoy

Tijd voor n update, Njoy

Bom, bom, bom, come, come, come, # Cupcreamrecords.com # Wall S

K heb m destijds 3 cm naar rechts geschoven, perfect fit :P

Thnx voor het luisteren en je feedback m8 :okdan:

Back