• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg polysix

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

marcuuu

Gepokt en gemazeld
Met heel hoog serie nummer toets contacten moeten schoon gemaakt worden want 3 toetsen doen het niet.De staat is zeer goed als je z,n leeftijd in acht neemt.

prijs 275 euro

Fototje

Attachments

• korg_polysix.jpg
    korg_polysix.jpg
    14,9 KB · Bekeken: 73
Wat info over deze synth :
Polyphony 6 Voices
Oscillators 1 VCO (saw, PW, PWM) + 1 sub-osc
LFO 1 LFO assignable to VCA,VCF or VCO
Memory 32 patches
VCA ADSR
Keyboard 61 keys
Arpeg/Seq Arpeggiator (Up, Down, Up/Down, Latch; Full, 2-oct, 1-oct; rate 0.2 to 20 Hz)
Control Chord memory, Arpeggiator sync in, VCF Filter cutoff
Date 1981
Current$$ $250 - $600

is tie ook te ruil?
zit er een nieuwe lithium batterij in?
wordt ie ook opgestuurd?

Als je er op staat dan zou ik hem als jij uit zoekt hoe kunnen versturen ik heb wel bubble schuim liggen.Maar verstandig vind ik het niet 11,5 Kilo ex verpakking.Iets in ruilen ja licht er aan wat je hebt maar liever niet heb bv al een aanbod gehad tegen een Novation BassStation rack maar heb gewijgerd.De interne batterij is nog niet vervangen maar ik heb er wel naar gekeken en van die grote verhalen van op gevreten print plaat is geen spaken.Als ik m,n polysix niet binnen afzienbare tijd kwijd raak dan laat ik de interne batterij vervangen en blijft hij nog een tijdje staan en gaat hij in betere tijden verkocht worden.Sorry voor de laten reactie kon vermorgen synthforum niet op komen.

dan kan ik em niet gebruiken, ik heb hier een polysix staan waar een nieuwe batterij inmoet, 3 toetsen werken ook niet en heb weinig lekkage gehad. Moet em nog maken dus. Ik dacht als er al een nieuwe batterij inzat was het wel mooi geweest.

Ja :gaap: kost 8 tot 10 euro alles wat je nodig hebt voor die batterij vervangen.Wil het e.v.t. ook voor de koop laten doen.

Over de prijs valt te onder handelen 15 euro er af dan kost hij 260 euro :) Wat kost een paar schoenen in 2003 :frons:

Nee ,waaren 125 voor 260 euro heb je niet echt veel keus in goede analoge vintage synths.Z,n Polysix gaat wel wat verder als een juno.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back