Just a short demo...

soort

soort

Totaal niet mijn stijl, vind het snel eentonig, maar voor het soort muziek klinkt het goed.

Het is nog niet af joh. ;)

Origineel geplaatst door JazzMann
ai.., je topproducers zullen nog werk hebben.. :confused:

haha, datzelfde wilde ik net gaan posten! :)

We hebben er zeker nog werk aan! Ik ben ook maar beginnend producer, maar ze zagen er wel iets in, dus... It's gonna work! September gaan we de studio in... Resultaat hoor je dan wel ;)

mag ik zo nieuwschierig zijn te vragen wie deze "top producers" dan wel mogen zijn ?

1 producer, 1 engineer & 1 muziekant dat macheert
3 producers will bots like hell

Absoluut niet mijn stijl, maar die synth die klinkt toch nergens naar
(lees KL*TE)?
Wat gebruik je daarvoor, is t een plug-in?

michael.

hmm... geen goei reacties... :) Ik heb dan ook nog niet veel verstand van compressing, mastering ed. maar wat niet is kan nog komen è...

enneuh.. die topproducers, die zijn momenteel bezig aan het nieuwe album van Kate Ryan... Vind ik anders wel top genoeg hoor :) We zulle wel zien wat het gaat geven in de studio (september)... Ik laat het wel horen!

btw.. Ik gebruik enkel Reason.. zonder top-soundcard, zonder monitoren... erg amateur, maar je moet ergens beginnen è :)

greetings

idd, laat je niet uit het lood slaan door de blijkbaar noodzakelijke licht kleinerende opmerkingen! gewoon lekker verder grooven!:)

Kan ook nie zeggen dat ik er zo gecharmeerd van ben. Zal wel weer wat achter zitten.

als je de filename bekijkt kan je zien dat dit waarschijnlijk uit reason 2.5 komt...zoals hierboven ook wordt bevestigd..... ikzelf ben nogal verbaasd hoe je hebt kunnen regelen dat een "topproducer" hiermee aan de slag wil gaan....tis nou niet echt wereldschokkend (understatement) of uitgewerkt zeg maar..... maargoed..... good for you! en dat meen ik

Origineel geplaatst door AtmozA
enneuh.. die topproducers, die zijn momenteel bezig aan het nieuwe album van Kate Ryan... Vind ik anders wel top genoeg hoor

...maar hebben ze ook een naam of hebben ze gewoon "topproducer" op hun identiteitskaart staan ?
;)

Ik geef zelden of nooit niet opbouwende kritiek op andermans werk uit respect voor het feit dat iemand iets in elkaar probeert te zetten. Dit wordt een uitzondering. Indien dit materiaal goed genoeg is om uitgewerkt te worden zoals aangegeven, staat in ieder geval vast, dat ik te bescheiden ben voor deze wereld. Van deze fragmenten heb ik er ook nog wel een stuk of 25 op de plank liggen.

Veel success ermee maar dit vind ik naar mijn persoonlijk mening niet goed. De patches zijn niet mooi en passen qua klankstructuur niet. Ritme partij vind ik ook matig.

De namen van de 2 top producers: Die zou ik dus wel eens graag willen weten.

Origineel geplaatst door olafmol
als je de filename bekijkt kan je zien dat dit waarschijnlijk uit reason 2.5 komt...zoals hierboven ook wordt bevestigd..... ikzelf ben nogal verbaasd hoe je hebt kunnen regelen dat een "topproducer" hiermee aan de slag wil gaan....tis nou niet echt wereldschokkend (understatement) of uitgewerkt zeg maar..... maargoed..... good for you! en dat meen ik

Nee de wereld zit op jou lame Deephouse producties te wachten ga fietsen man!:stupid

Een cursus grote bek trekken is volgens mij erg nuttig als je iets wilt bereiken. Voor een beginneling is deze muziek zeker niet slecht! Maar iemand die hier iets in ziet, die is niet goed snik. :)

Ik ga ook maar eens een trackje zoals deze in elkaar flanzen.. dan mag'm kopen voor 500,- euro. :) Dan wil ik wel in het contract hebben dan mijn naam nergens en nooit niet genoemd mag worden :)

Origineel geplaatst door Sander W
Nee de wereld zit op jou lame Deephouse producties te wachten ga fietsen man!:stupid

hehehe..wil je wat faxen zien van wereldwijd gerespecteerde house/deephouse/brokenbeat-producers en DJ's die idd op mijn/onze producties zitten te wachten? kan geregeld worden hoor ;)

fietsen zou ik wel graag willen, kan ook niet veel anders want ik heb geen rijbewijs, maar mijn achterband is helaas lek...of heb je misschien nog een fiets voor me?

duh..ik dacht dat ik me nog wel netjes had uitgedrukt..naja

Olaf

Heren!

Heren!

Heren.. hou het leuk. Kritiek is prima... die kun je verwachten als je hier een track post. Ik vraag een beetje flexibiliteit, eerlijkheid en incasseringsvermogen van allen die hier posten.

Dank U.

Back