RS7000 sample probleem (nee, geen mem. bug))

Roonan

Lang lid
Wat er net toch gebeurde slaat echt alles;
Ben lekker aan het samplen geslagen - ging echt als de brandweer - ben ik ineens al mijn samples kwijt :confused:
Open ik sample edit voor alle samples, stonden alle start en end points op extreem hoge waarden :confused:
Toen heb ik memory gecheckt, alle sample geheugen vrij :confused:
Ik heb niets gesliced dus de bekende memory bug is het niet en trouwens het geheugen is goed volgens de interne test.

Hier snap ik dus niets van maar ik vind het wel heel frustrerend =(
Misschien isie uit zijn geheugen gelopen, er zit 20 MB in nu (heb al wel 64 mb besteld bij oempc world)
Lijkt me sterk hoor, zoveel had ik nu ook niet gesampled.
Iemand anders ook deze ervaring gehad?

Het is altijd zo balen dat je gelijk al je werk kwijt bent, de track word daarna nooit meer zoals het was.......

Grtz. Ronald

Shit! Ja dat is balen...

Ik heb het zelf nog niet mogen ervaren, maar dat komt misschien omdat ik niet zoveel sample op dat ding zelf (ik maak ze meestal op de compu en dan stuur ik ze naar de rs). Hmm, zo te horen toch vaker saven? Je kunt nooit vertrouwen op appartuur is mijn mening, ook niet op pc's (ik heb bv in Word de neiging om om de 2 minuten op CTRL S te drukken.. :D ) dus saven die hap, veel en vaak!

Re: RS7000 sample probleem (nee, geen mem. bug))

Origineel geplaatst door Roonan

Het is altijd zo balen dat je gelijk al je werk kwijt bent, de track word daarna nooit meer zoals het was.......

Hmm, dat neem ik dus terug.
Eigenwijs als ik ben toch maar weer dezelfde samples gemaakt en tada....klonk nog beter dan ervoor.
Anders en beter!

luister maar (kort stukje Live seq.)

GRtz. Ronald.

Back