Wat er net toch gebeurde slaat echt alles;
Ben lekker aan het samplen geslagen - ging echt als de brandweer - ben ik ineens al mijn samples kwijt :confused:
Open ik sample edit voor alle samples, stonden alle start en end points op extreem hoge waarden :confused:
Toen heb ik memory gecheckt, alle sample geheugen vrij :confused:
Ik heb niets gesliced dus de bekende memory bug is het niet en trouwens het geheugen is goed volgens de interne test.
Hier snap ik dus niets van maar ik vind het wel heel frustrerend
Misschien isie uit zijn geheugen gelopen, er zit 20 MB in nu (heb al wel 64 mb besteld bij oempc world)
Lijkt me sterk hoor, zoveel had ik nu ook niet gesampled.
Iemand anders ook deze ervaring gehad?
Het is altijd zo balen dat je gelijk al je werk kwijt bent, de track word daarna nooit meer zoals het was.......
Grtz. Ronald
Ben lekker aan het samplen geslagen - ging echt als de brandweer - ben ik ineens al mijn samples kwijt :confused:
Open ik sample edit voor alle samples, stonden alle start en end points op extreem hoge waarden :confused:
Toen heb ik memory gecheckt, alle sample geheugen vrij :confused:
Ik heb niets gesliced dus de bekende memory bug is het niet en trouwens het geheugen is goed volgens de interne test.
Hier snap ik dus niets van maar ik vind het wel heel frustrerend

Misschien isie uit zijn geheugen gelopen, er zit 20 MB in nu (heb al wel 64 mb besteld bij oempc world)
Lijkt me sterk hoor, zoveel had ik nu ook niet gesampled.
Iemand anders ook deze ervaring gehad?
Het is altijd zo balen dat je gelijk al je werk kwijt bent, de track word daarna nooit meer zoals het was.......
Grtz. Ronald
) dus saven die hap, veel en vaak!