hoe zit dat ook alweer mono>>Stereo

cuba7000

Ouwe rot
hoe zit dat ook alweer, wil mijn mono synths op een dj mixer aansluiten met stereo channels

kan dan gewoon een split kabel solderen van mono>2xmono(L+R) of wordt het signaal daar zwakker van

AC037.jpg

hoe zit dat ook alweer, wil mijn mono synths op een dj mixer aansluiten met stereo channels

kan dan gewoon een split kabel solderen van mono>2xmono(L+R) of wordt het signaal daar zwakker van

Sterkte neemt wel wat af, maar werkt dus wel, werk daar ook mee in de Living-Reum Studio zonder mengpaneel. Twee apparaten gekoppeld aan de Yamaha DJX via de line-in en je hoort ze beiden.

Ik zou wel een kabeltje adviseren i.p.v. zo'n plug. Als zo'n plug afbreekt baal je als een.... juist, stekker.

Het is niet mono to stereo, het mono naar 2 x mono.

Als je echt van mono naar stereo wil moet je bijvoorbeeld een effectapparaat zoals een galm of delay gebruiken of pannen in een mixer maar dat wist je denk ik al lang,lang,lang.

....of al LAAAAAAAAAAAAAAAAANG

zoooooo ok ,nog waarschijlijk domme vraag er boven op ,van die fx processor is wel een goed idee

mono in stereo out, ik heb een boss reverb ,als ik hem dan op direct zet,gaat hij dan ook nog door de converters ... of is het dan analoog in>uit ?

Back