Furious5
ENOUGH ALREADY!
Vandaag heb ik de ganse dag gesleuteld en gezweet om jullie advies naar behoren op te volgen.
Ken je toevallig 'Looking Down the Barrel of a Gun' van de Beasty Boys? Dit ivm met die phaser op die beat in die eindbreak

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag heb ik de ganse dag gesleuteld en gezweet om jullie advies naar behoren op te volgen.

ik vind hem wel leuk, heb er met plezier naar geluisterd, maar 6 minuten was voor mij genoeg geweest, good luck !![]()

Ik begin er ook het fijne ervan in te zien, en het is lonend te weten dat de meesten onder jullie dit kunnen waarderen.Wordt van hier naar daar geslingert qua stylen & ...
Dat is iets goeds!
Me Leuk vinden dat
![]()
Thanks, was niet gelukt zonder jullie input.Veel beter zo.. goed gedaan...

Cool hoor, het enige wat het nog mist is: dikke sidechain compressie, die je de diepte in zuigt en terug naar de oppervlakte kaatst.
Met een andere klankkeuze (binnen het straatje) en nog wat meer laagjes / variatie zou dit zeker niet misstaan in het deadmau5 rijtje, qua compositie. Vocal erover en ju.

Hatsee! Dat gaat zeker de goede richting op. Qua bas kan ik nu niet zo goed checken. Zal ik nog even thuis doen vanavond ofzo.
1 ding valt me wel erg op: Het einde van de break in het midden (+/- vanaf 5:10) is enorm overstuurd. Die dikke synth heeft nogal veel bas in vergelijking met de rest van de track. Ik zou het laag tot +/- 200 hz ongeveer 4 a 5db zachter zetten van die synth. Dan knalt de kick er sowieso ook wat fijner in en dikke kans dat het niet meer gigantisch overstuurd als die break beat er in komt. Hoewel de breakbeat ook wat krakerig klinkt hoor ik op het einde. Niet heel mooi. De breakbeat is wel fijn trouwens, maar dat overstuurde er op vind ik lelijk. Is die beat getimestreched ofzo?
Stukken beter al in elk gevallekker trackje zo.
Ken je toevallig 'Looking Down the Barrel of a Gun' van de Beasty Boys? Dit ivm met die phaser op die beat in die eindbreak![]()

Deze track heeft iets. Maar ontbreekt ook nog wat afwerking.
Het loopt helaas mank met de mix maar dat is minder belangrijk - vooral inhoud telt ! En dat zit al voor 65% goed.
De sound van de leadsynth die je gebruikt vanaf 3:31 vind ik eerder ongelukkig gekozen.
Die staat wat haaks op de rest. Het arrangement met die lead kan nog net, maar doet me teveel denken aan 80's Italo.
Verder wel een aanzienlijk DeadMau5 gehalte. De andere arrangementen zoals de 'pling-plongs' zijn fris ! Bass zit ook goed. Misschien is het boem-tsshh-clap ritme wat te basic.
Al vermoed ik dat ook dat aan de mix ligt. Want vanaf 8:16 hoor je de ingrediënten van de drums duidelijk. Maareuh...loopje gebruikt ? ;-) Zelf programmeren levert zoveel meer op maar kost ntuulk ook meer tijd.

Ik hoor nu een oversturing die ik eerst niet hoorde.
Paul
is compleet overstuurd, is niet naar te luisteren

Hij staat hier juist boven, mocht hij niet weergegeven worden dan kan je altijd rechtstreeks klikken op:Weir iz ze trak ?