Hoi! Een nieuweling!

Rickiee

Nieuwkomer
Hoi!

Mijn naam is Rick, een jongeheer van 21 jaren jong!
Ik ben muziekliefhebber en dan vooral voor elektronische muziek. Omdat ik zo geïnteresseerd ben ik muziek wil ik er zelf ook mee bezig gaan. Ik heb geen opleiding of iets in de muziek, noten lezen kan ik ook niet, maar experimenteren is altijd leuk toch?

Ik ben op dit forum terecht gekomen door mijn zoektocht naar een Roland MC 505 Groovebox. Ik heb natuurlijk veel informatie opgezocht en ben daardoor op dit forum gestuit. Ik vind het erg interessant om meer te weten over alle mogelijke vormen van elektronische muziek maken, en ik denk dat ik dan op het juiste forum ben toch? :)

Ik vind het erg interessant om meer te weten over alle mogelijke vormen van elektronische muziek maken, en ik denk dat ik dan op het juiste forum ben toch? :)

....dat is wel zeker! Welkom op SF en veel plezier gewenst alhier:biertje:

Haha, dankjewel voor de leuke reacties! Volgens mij ga ik het forum wel leuk vinden zo te horen ;)

Ik heb hier al een verdomd fijne Korg Prophecy (1995) op de kop kunnen tikken, dus die Groovebox valt waarschijnlijk ook wel aan te komen ;) En misschien kom je hier ergens nog wel toffere gear tegen voor een leuk prijsje.

Welkom bij de club.
Je zult hier waarschijnlijk naar hartenlust kunnen leren om elektronische muziek te kunnen maken.
Wat voor elektronische muziek zou je graag gaan maken?

Bedankt allemaal! :)

@dixxy, ik heb eigenlijk nog geen idee wat voor muziek ik precies zou willen maken. Het is meer dat ik wil experimenteren met geluid en kijken wat ik kan maken. Als ik eenmaal bekend ben met hoe ik dingen moet doen denk ik dat ik me meer ga focussen op een soort muziek denk ik.. Kortom, alles is mogelijk, als het maar elektronische muziek is!

welkom

Welkom:biertje:

Dank jullie wel! :) Wat een warm welkom! Ik moet zeggen dat ik dit forum ook echt interessant vind om alles te lezen! Top forum!

Hoii,

MC505 is een tof ding om mee te beginnen! :) Niet direct opgeven als het na een weekje nog niet lukt, en anders zitten hier wel genoeg jonge en oude heren die wel weten hoe ie werkt!

Cheers

...een Roland MC 505 Groovebox. ..

Oei, daarmee is het bij mij toen ook uit de hand gelopen (m'n hobby dus..) :D

Welkom, en alvast veeel plezier!

Laatst gewijzigd:
Back