Nog een nieuwe Rick

RickV

Ingeburgerd
Hallo Synthforum,

Ik ben Rick, op het moment 23 jaar en woonachtig in Almelo (origineel uit Enschede).
Op dit moment een student en groot muziekliefhebber van alle mogelijke genres.
Het begon allemaal met blokfluitles, gitaarles->wat weer over ging in drummen op de gitaar. Daarna begon ik met mixen van vinyl, wat ik af en toe nog doe, maar ik bleek toch meer interesse te hebben in het produceren. Ik kan me vooral uitleven in Hip Hop, Ambient, Lento Violento/Slowstyle, Uplifting Trance en Reggea/Dub(step).
Met HipHop heb ik 1 keer mijn beats gedraaid met een rapper op het Hobnob festival in Almelo. Daarna ben ik er een hele tijd niet zo serieus meer mee bezig geweest, en er weinig tijd in gestoken.Ik heb nu sinds een tijdje een nieuwe setup met een Teach Music PC waarmee ik werk met Cubase 5 en FL studio en aantal midi controllers/DSP.

Ik wil me in de nabije toekomst wat meer verdiepen in Hardware synths en daarbij kan ik goed hulp gebruiken! Het synthforum lijkt me ideaal om te commuiceren met andere fanaten. Uiteraard hoop ik ook dat ik anderen een dienst kan bieden.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen heb ik een nieuwe thread geplaatst onder synth hardware met de brandende vragen die ik momenteel heb haha.

Groeten en ik spreek jullie!

Back