[Techno] Solid - Prefo

Lekker plaatje Snake.
In de club rond een uur of drie vier zallie't goed doen.

gr. Tom

He, da's al weer een poosje geleden dat je een track had gemaakt was het niet?

Vanavond even luisteren dan. ;)

Origineel geplaatst door fuse
He, da's al weer een poosje geleden dat je een track had gemaakt was het niet?

Jep, is zeker een tijd geleden. Druk gehad met een nieuwe vriendin en ik had ook geen inspiratie. Verder had wat in mijn setup veranderd, dat koste me wat tijd om aan te wennen. Ik heb namelijk een tijd terug een JV2080 2dehands gekocht, maar omdat ik niet genoeg kanalen op mijn mengpaneel had heb ik 2 kanalen van mijn drumcomputer moeten weghalen. Stomme zet achteraf want drums zijn voor mij een hele belangrijke basis om een track te beginnen.

Om die reden heb ik een Yamaha 01v gekocht. Daar kreeg ik heel leuk een Adat optie bij en een Digi32/8 kaart, maar dat werkte weer niet goed op de pentium2 die ik had staan.

Daarbovenop begon ik me steeds meer te storen aan de ruis van mijn Emu sampler als de scsi was aangesloten, om over de ruis uit mijn oude Soundblaster maar niet te spreken.
Gelukkig hebben we sinds kort een pc-prive project op mijn werk, dus heb ik gewoon de knoop doorgehakt en een AMD2600+ gekocht met een Audiophile 2496. En nu heb ik dat allemaal na bijna een week mooi aan de praat, en is het weer tijd om volop muziek te gaan maken. :D

Hehe,

Andere vriendin andere stijl?
En metteen maar de hele studio omgegooid. Beter!

Lekker energiek en strak. En de crowd gaat helemaal uit z'n dak. :)

Vind het lekker ineengestoke, maar techno zegt me niet zo veel... houwe zo! ;)

Back