Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb hem teruggebracht naar de winkel en mijn volledige bedrag teruggekregen.

Ik ga vanaf het nieuwe jaar mijn studionaam veranderen van Work At Home Studio (WAH STudio) naar Work At Plastic Paradise Studio (WAPP STudio). Omdat de meeste klavieren die ik heb staan van kunststof zijn, is het wel logischer om die naam te gebruiken.

En ja, ik werk graag met keyboards en omdat ik vooral nog LIVE opneem, wil ik voldoende keyboards hebben om zo complex mogelijke muziek te maken.

:okdan:

Laatst gewijzigd:
Ik ga vanaf het nieuwe jaar mijn studionaam veranderen van Work At Home Studio (WAH STudio) naar Work At Plastic Paradise Studio (WAPP STudio).

Jou kennende hoeven we voor die metamorfose niet tot volgend jaar te wachten.

Ik vermoed dat het vandaag om iets voor 13.30 uur al het geval zal zijn? Het briefpapier etc. kun je dan later vanmiddag aanpassen. :P

Ik heb hem teruggebracht naar de winkel en mijn volledige bedrag teruggekregen.
zo hey, slechts 2 dagen :okdan:
misschien moet je de volgende keer eerst de handleiding (online) lezen voordat je iets aanschaft... of nee wacht, doe maar niet, of toch wel, nee niet, of erm...

Jou kennende hoeven we voor die metamorfose niet tot volgend jaar te wachten.

Ik vermoed dat het vandaag om iets voor 13.30 uur al het geval zal zijn? Het briefpapier etc. kun je dan later vanmiddag aanpassen. :P

Nee, t/m 31 december gebruik ik nog de naam WAH. Ik moet ook nog een nieuwe poster laten maken met de nieuwe naam WAPP erop. Dus mocht ik GAIA voor het einde van het jaar klaar hebben is deze nog gewoon gemaakt in de WAH studio.:okdan:

Ik vond de WAH Studio altijd erg goed gevonden en treffend. Ik weet niet of ik aan WAPP zou kunnen wennen.

Word je er zelf trouwens niet een beetje wappie van dat alles de hele tijd maar verandert btw?

En hier is een recensie van een vroegere cassette van Phochos (Frits van KLEM zei meestal Plochos).

Attachments

• Recensie1.jpg
    Recensie1.jpg
    121,4 KB · Bekeken: 104
Blij om te zien dat de oude Phochos weer terug is..
Was even bang dat hij het afgelopen jaar aan het veranderen was.
Maar gelukkig de oude vertrouwde Jos is weer helemaal terug.

WAMS had ook nog gekund. Work At Magix Studio's

(Frits van KLEM zei meestal Plochos).
niet alleen is je naam verkeerd geschreven maar er staan ook zeer onzinnige comma's in het stukje...
"Het is alweer zo'n drie jaar, geleden dat ik mijn, laatste bandje, getiteld 'Polymorfic', naar jou toe heb gestuurd."

KLEM? Dat zegt me niets zo 123

Stichting : Kontakt Liefhebbers Electronische Muziek

Ooit eens met een door hun georganiseerde reis naar JMJ in Parijs geweest.
(en na aanmelding kreeg ik 4 jaargangen opgestuurd van ze, wat heel aardig was overigens. :D )

hoeveel gaat het mij opleveren, het bedenken van de naam voor je nieuwe studio?

:D

:koffie:

Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen.:D

En de verandering van naam qua tijd valt best mee. Ik werk in de WAH studio sinds 1988, dus de naam is 25 jaar gebleven. Moet nog maar zien of ik deze nieuwe naam zolang kan behouden, tegen die tijd ben ik 74 (wellicht ben ik dan niet meer op deze goede oude Aarde te vinden:dubbel:).

Stichting : Kontakt Liefhebbers Electronische Muziek

Ooit eens met een door hun georganiseerde reis naar JMJ in Parijs geweest.
(en na aanmelding kreeg ik 4 jaargangen opgestuurd van ze, wat heel aardig was overigens. :D )

kee! dank voor de uitleg.

En hier nog een paar recensies van Frits van KLEM van een hele tijd geleden. De albeeldingen zijn klein uitgevallen, terwijl ik ze flink groot heb gescand. Weet niet waarom ze zo klein zijn geworden??

Attachments

• Recensie2.jpg
    Recensie2.jpg
    74,6 KB · Bekeken: 105
  • Recensie3.jpg
    Recensie3.jpg
    70,5 KB · Bekeken: 105
  • Recensie4.jpg
    Recensie4.jpg
    56,6 KB · Bekeken: 102
Laatst gewijzigd:
En hier nog een paar recensies van Frits van KLEM van een hele tijd geleden. De albeeldingen zijn klein uitgevallen, terwijl ik ze flink groot heb gescand. Weet niet waarom ze zo klein zijn geworden??

ik moest wel lachen toen ik de tekst las, die man werd ook compleet gek van al die mailtjes van nummers die teruggetrokken werden en een dag later weer opnieuw uitgebracht werden, hij legt dit vervolgens in 2 kolommen helemaal uit hoe phochos dit doet.

Dus toen was het ook al zo dat het de ene dag dit was en de andere dag dat :D

leuk om die reviews te lezen :), overigens ik deel de mening van demian, ik vind WAH studio ook een begrip ik zou die naam lekker houden als ik jou was, veel beter dan wapp :)

Kun je die 2e pagina nog even opnieuw scannen en toevoegen Jos? Het deel rechtsboven is niet goed te lezen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back