Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga vanaf het nieuwe jaar mijn studionaam veranderen van Work At Home Studio (WAH STudio) naar Work At Plastic Paradise Studio (WAPP STudio).

zo hey, slechts 2 dagenIk heb hem teruggebracht naar de winkel en mijn volledige bedrag teruggekregen.
Jou kennende hoeven we voor die metamorfose niet tot volgend jaar te wachten.
Ik vermoed dat het vandaag om iets voor 13.30 uur al het geval zal zijn? Het briefpapier etc. kun je dan later vanmiddag aanpassen.![]()
En hier is een recensie van een vroegere cassette van Phochos (Frits van KLEM zei meestal Plochos).
niet alleen is je naam verkeerd geschreven maar er staan ook zeer onzinnige comma's in het stukje...(Frits van KLEM zei meestal Plochos).
Mijn nieuwste fotos uit de WAH studio:
het plastik paradijs....
![]()
Dank U voor deze vriendelijke woorden![]()

KLEM? Dat zegt me niets zo 123
)hoeveel gaat het mij opleveren, het bedenken van de naam voor je nieuwe studio?
![]()

).Stichting : Kontakt Liefhebbers Electronische Muziek
Ooit eens met een door hun georganiseerde reis naar JMJ in Parijs geweest.
(en na aanmelding kreeg ik 4 jaargangen opgestuurd van ze, wat heel aardig was overigens.)
nee nee dat kan niet, je moet nog zeker een jaartje of 70 verder(wellicht ben ik dan niet meer op deze goede oude Aarde te vinden).

En hier nog een paar recensies van Frits van KLEM van een hele tijd geleden. De albeeldingen zijn klein uitgevallen, terwijl ik ze flink groot heb gescand. Weet niet waarom ze zo klein zijn geworden??

, overigens ik deel de mening van demian, ik vind WAH studio ook een begrip ik zou die naam lekker houden als ik jou was, veel beter dan wapp 
En hier nog een paar recensies van Frits van KLEM van een hele tijd geleden. De albeeldingen zijn klein uitgevallen, terwijl ik ze flink groot heb gescand. Weet niet waarom ze zo klein zijn geworden??