Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Kun je die 2e pagina nog even opnieuw scannen en toevoegen Jos? Het deel rechtsboven is niet goed te lezen.

Heb ik al een paar keer gescand, maar blijft zo slecht leesbaar. Kan de tekst wel even typen als je dat wilt.

Hier het stukje gescand, maar toch weer vaag. Weet niet waardoor dat komt.

En ik zal nog eens heel goed nadenken over de nieuwe naam van de studio, jullie hebben natuurlijk gelijk qua naamsbekendheid (voor zowel de liefhebbers als de tegenstanders). Wellicht een beter idee om bij WAH te blijven. En ja, vroeger was ik net zo'n chaoot als tegenwoordig.

Attachments

• Recensie5.jpg
    Recensie5.jpg
    61 KB · Bekeken: 106
Laatst gewijzigd:
En hier nog eentje van een cassette die ik niet meer zelf heb en dat is echt eeuwig zonde, want er stonden behoorlijk goede nummers op.

Attachments

• Recensie6.jpg
    Recensie6.jpg
    63,3 KB · Bekeken: 104
  • Recensie7.jpg
    Recensie7.jpg
    84,3 KB · Bekeken: 109
En nog eentje.

Attachments

• Recensie8.jpg
    Recensie8.jpg
    42,8 KB · Bekeken: 107
* Hoe is het trouwens met die Frits afgelopen?

Die heeft denk ik een nieuw email adres genomen als ik die reviews zo lees hahaha :D:D:D

FL. 17,50 voor een cassette in 1999? Mikte je daarmee op een ander, meer draagkrachtig, publiek?

* Hoe is het trouwens met die Frits afgelopen?

Was inderdaad aan de hoge kant, maar was inderdaad met verzendkosten erbij. Meestal verkocht ik de bandjes voor 10 gulden + verzendkosten.

Weet niet wat Frits tegenwoordig doet, hij had nog wel een KLEM website, maar heb er eens geprobeerd contact via te krijgen, kreeg een mail terug. Dus zal wel zijn omdat hij mij een vervelend persoon vond (wellicht).

Smackos heeft mij laatst geïnterviewd via de email voor een bepaald blad. Weet niet precie wanneer dat interview precies uitkomt.

Zit nu op mijn eindejaarsuitkering te wachten tot het gestort is, kan ik de nog binnen te komen apparatuur eindelijk betalen en kan ik gaan beginnen aan GAIA en Le Veuve.

De naam WAH studio blijft toch maar, want anders moet ik weer van alles laten veranderen.

:okdan:

De naam WAH studio blijft toch maar, want anders moet ik weer van alles laten veranderen.

:okdan: goeie keus!

tja is het nog niet te vroeg voor een eindejaars uitkering.

Ja denk hier ook dat de WAH een goede keuze blijft..

Die krijgen we altijd in november bij het archief.:D

ik vind plastic paradise een betere naam....:okdan:

:mega:

Ik kan er natuurlijk ook Work At Plastic Home Paradise van maken (W.A.P.H.P).:dubbel::dubbel::dubbel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back