Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb bij souncloud alles weggehaald, wie het gedownload heeft, heeft daarmee unieke exemplaren.:dubbel::dubbel:
jammer, heb niet eens geen tijd gehad om ze te luisteren hier in het forum (ik weet het is maar een klik away naar je bandcamp....0).

Ik heb bij souncloud alles weggehaald, wie het gedownload heeft, heeft daarmee unieke exemplaren.:dubbel::dubbel:

Misschien is dat niet zo slim...soundcloud is een goeie "promo" of hoe noem je dat waar mensen achter je muziek kunnen komen en kunnen linken etc. en waar je fans op je tracks kunnen reageren en je kan natuurlijk je tracks daar neerzetten met de download functie uit zodat mensen het niet kunnen downloaden
Je kan natuurlijk een paar tracks daar neer zetten "het beste van ieder album ofzo" met de buy link naar bandcamp :eureka:

of een 'teaser' met een aantal samples van de verschillende tracks erin...

Micro Macro The Sequel - The Teaser.

https://soundcloud.com/phochos/micromacro-thesequel

En ook: Phochos met The Somnium - The Teaser.

https://soundcloud.com/phochos/thesomnium-theteaser

Zo, dat is wel een heftige "teaser" van 26 minuten!

Anders werd hij echt te kort. En voordat men weer begint met, was dat alles, ben ik even iedereen voor. Scheelt in ieder geval met het neerzetten van alle totale nummers.:okdan:

Staat ook weer het een en ander op bandcamp erbij.:D

En er is nog een nieuwe van Phochos uit, Equilibrium. Hier is de teaser.

https://soundcloud.com/phochos/equilibrium-20-20theteaser

Plus de hoes van het album, zoals hij staat op bandcamp.

Attachments

• Equilibrium.jpg
    Equilibrium.jpg
    33,8 KB · Bekeken: 91
Zo, dat is wel een heftige "teaser" van 26 minuten!
maar dan weet je ook meteen of je het album (niet) niet wilt kopen; 10 x een sample van een paar seconden vind ik zo nietszeggend

Hier is de teaser.
de phaser(s) mogen wel iets minder prominent aanwezig zijn imho of in ieder geval minder 'statisch' (random of input-modulated variatie van de lfo-frequentie bijvoorbeeld)

maar dan weet je ook meteen of je het album (niet) niet wilt kopen; 10 x een sample van een paar seconden vind ik zo nietszeggend

Op Bandcamp kun je (tot nu toe) de complete tracks gratis beluisteren. Gezien het aantal albums dat Phochos heeft uitgebracht zal zijn SoundCloud op deze manier wel erg snel vollopen en moet hij alsnog een betaald account nemen. IMHO zou ik gewoon €9 dokken per maand en alle tracks en albums op SoundCloud zetten met linkjes naar Bandcamp. Bij de verkoop van één of twee albums per maand heb je de kosten er al uit.

Ik ben bijna klaar met neerzetten van de albums op bandcamp. Voorlopig even geen nieuwe muziek meer, moet maandag weer gaan werken en dus geen tijd meer voor muziek, behalve dan de weekends.

Op Bandcamp kun je (tot nu toe) de complete tracks gratis beluisteren. Gezien het aantal albums dat Phochos heeft uitgebracht zal zijn SoundCloud op deze manier wel erg snel vollopen en moet hij alsnog een betaald account nemen. IMHO zou ik gewoon €9 dokken per maand en alle tracks en albums op SoundCloud zetten met linkjes naar Bandcamp. Bij de verkoop van één of twee albums per maand heb je de kosten er al uit.

Ik las bij de credits op bandcamp dat - indien je meer dan 200 downloads van je muziek per maand hebt - je moet gaan betalen. Daar ik tot nu toe binnen drie weken drie albums verkocht heb, ga ik dat niet halen. Staat ook trouwens geen limiet van aantal albums wat je mag uploaden.

Zijn er geen synthforummers die interesse hebben in een van mijn albums (geintje).:dubbel:

Ik las bij de credits op bandcamp dat - indien je meer dan 200 downloads van je muziek per maand hebt - je moet gaan betalen. Daar ik tot nu toe binnen drie weken drie albums verkocht heb, ga ik dat niet halen. Staat ook trouwens geen limiet van aantal albums wat je mag uploaden.
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Je kunt ongelimiteerd tracks/albums verkopen.
Download Credits – Every Bandcamp account comes with 200 downloads per month of tracks or albums that you’re giving away (meaning you’ve set them to free, or let-fan-name-price with no minimum and the fan enters zero). Once each month, we look at your download credits, and if you have less than 200 remaining, we bump you back up to 200.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back