Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Schijn in het verleden wel een account aangemaakt te hebben op Twitter. En inderdaad, het is incredible.:D

En weer een nieuwe op bandcamp erbij, Walking With Phochos.

Attachments

• Walking With Phochos.jpg
    Walking With Phochos.jpg
    69,2 KB · Bekeken: 92
En nog een nieuwe erbij, Legacy van Phochos.

Attachments

• Legacy.jpg
    Legacy.jpg
    49,5 KB · Bekeken: 91
staat een foutje in je signature; je hebt al twee maal de vp1-phasers
Behringer: VP1 (2x) (komt) - Xenyx1002FX, Boss: BR900CD, Casio: CTK230, Hfg: BJ82, Korg: Kaossilator 2, Realistic: Rapmaster, Yamaha: DJX - HE8 - PSS380 - PSS580 - PSS680

Ik denk dat ik de ome phooch tunes maar ophef, is eigenlijk dubbel en zo verkoop ik nooit wat.
het gaat er uiteindelijk om dat mensen je muziek kunnen luisteren dus hoeft je ook helemaal niets te verkopen verder...
tenzij je kosten maakt... dus moet je zorgen dat je weinig tot geen kosten maakt... maar een hobbie kost altijd geld nutuulk...

Persoonlijk zou ik op bandcamp alleen die albums zetten die echt heel goed zijn als je wat wil verkopen.

Stel, je hebt een bezoeker, die kiest een willekeurig album om te previewen, maar hij vind het wat minder, dan is ie weg.

Die kans is kleiner als je alleen je beste albums of tracks aanbiedt op bandcamp.

Less is more, more is less.

Hoe meer keus, hoe moeilijker kiezen en dus kopen.

staat een foutje in je signature; je hebt al twee maal de vp1-phasers

Nee, die had ik verkocht maar had er toch spijt van dus weer aangeschaft.:D:D

Persoonlijk zou ik op bandcamp alleen die albums zetten die echt heel goed zijn als je wat wil verkopen.

Stel, je hebt een bezoeker, die kiest een willekeurig album om te previewen, maar hij vind het wat minder, dan is ie weg.

Die kans is kleiner als je alleen je beste albums of tracks aanbiedt op bandcamp.

Less is more, more is less.

Hoe meer keus, hoe moeilijker kiezen en dus kopen.

Ook weer waar, zal er wat weghalen die ik niet zo interesaant vind. De gratis blijven gewoon zo staan.

Ik heb tot nu toe 9 albums geschrapt, waaronder de Best Of albums, waren niet meteen de beste nummers die erop staan. De rest laat ik even staan, bekijk nog even welke het beste gaan door in mijn statieken dagelijks te kijken, daaruit kan ik dan nog een keuze maken welke blijven en welke ook definitief weggaan.:dj:

Nee, die had ik verkocht maar had er toch spijt van dus weer aangeschaft.:D:D
als je nou in het vervolg gewoon alles wat je koop behoudt dan hoef je ook neit zo vaak weer opnieuw hetzelfde aan te schaffen en ben je dus goedkoper uit en hoef je ook niet meer reviews te schrijven op sites van postorde bedrijven om zo weer korting te kunnen krijgen op spullen die je eigenlijk niet echt nodig hebt :D

Hoe moest je ook alweer bij dropbox je list aanpassen, daar ik nu het nodige wat elders verkrijgbaar is heb weggehaald. Zodoende wil ik dan ook de ome Phooch lijst aanpassen.

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik er iets aan gedaan heb, wie helpt me?????:eureka:

als je nou in het vervolg gewoon alles wat je koop behoudt dan hoef je ook neit zo vaak weer opnieuw hetzelfde aan te schaffen en ben je dus goedkoper uit en hoef je ook niet meer reviews te schrijven op sites van postorde bedrijven om zo weer korting te kunnen krijgen op spullen die je eigenlijk niet echt nodig hebt :D

Ik weet het, 6.

He, help me even met mijn dropbox vraag.:dubbel:

En Ome Phooch Playlist is aangepast.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back