Kort stukje chillout

Snelkookbami

Sidechain everything!
Ik zit tegenwoordig op een andere kamer, dus moet het nu met een koptelefoon doen. Daardoor heb ik het idee dat mijn mixen totaal anders gaat, commentaar hierop is dus welkom.
Sorry dat hij niet zo lang is, ik heb de laatste tijd niet zo veel tijd meer voor muziek maken en wou graag wat delen/feedback krijgen. Oja, geen idee wat de volgende stap is hiermee.

Laatst gewijzigd:
Fijn om weer eens iets van je te horen. Mix klinkt wat mij betreft prima, zoals ik van je gewend ben. Je track is wel iets heel anders dan je hier in het verleden gepost hebt, wel met vergelijkbare sounds. Ik trek dit wel. Zou zelf misschien wat meer beats erin stoppen. Nog geen minuut op 3:12 vind ik aan de beperkte kant. Begrijp ik het goed dat hij niet af is?

zo wat ben ik hier lang niet geweest, mooie opbouw. heel hypnotiserend, alleen vind ik dat de beat niet samenwerkt met de baslijn. dat lijkt mij het volgende ellement wat aandacht nodig heeft.

ik maak trouwens al mijn nummers op een hoofdtelefoon. niks mis mee.:mega:

Fijn om weer eens iets van je te horen. Mix klinkt wat mij betreft prima, zoals ik van je gewend ben. Je track is wel iets heel anders dan je hier in het verleden gepost hebt, wel met vergelijkbare sounds. Ik trek dit wel. Zou zelf misschien wat meer beats erin stoppen. Nog geen minuut op 3:12 vind ik aan de beperkte kant. Begrijp ik het goed dat hij niet af is?
Thanks! Ben weer naar ozora (goa festival) geweest en Carbon Based Lifeforms, Tripswitch gezien. Ik was vorig jaar ook erg onder de indruk van Solar Fields. Het vette van deze muziek is dat er veel feestjes zijn en er ook op gedanst kan worden, melodic prog niet echt bepaald. Het lijkt me dus erg leuk om dit soort muziek ook te kunnen maken.

zo wat ben ik hier lang niet geweest, mooie opbouw. heel hypnotiserend, alleen vind ik dat de beat niet samenwerkt met de baslijn. dat lijkt mij het volgende ellement wat aandacht nodig heeft.
Ik ga er even naar checken, heb niet heel lang over de baslijn gedaan, overigens merk ik nu ook dat ie weggedrukt wordt af en toe.

Back