Mystic Man - RFID (Gloomer Remix) WIP - hulp nodig

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Hallo luitjes,

Ik heb 10 uur gewerkt aan deze remix, maar ben nog niet hélemaal tevreden.. :stupid

Willen jullie eens luisteren en me weten te zeggen wat er nog beter kan ?

http://www16.zippyshare.com/v/31890462/file.html

THANKS !! :biertje:

LYRICS ;)

He causes all
Both small and great
Rich and poor
Free and slave
To receive a mark on their right hand or on their forehead
And that no one may buy or sell
except one who has the mark or the name of the Beast
or the number of his name.

RFID, The ultimate tool of the Illuminati..
RFID, Designed to enslave our society..
RFID, The mark of the Beast is a reality..
RFID, Computer science mixed with brutality..

Beste Jan,

Haal alsjeblieft voor eens en voor altijd die supervalse 'RFID' (bestandje 'vocoder.wav') die begint op 0:54 er uit! Zoals ik vaak heb gezegd is dit een wav-bestand bedoelt om DOOR een vocoder te halen, en NIET als zangstem! :(
Je hebt de vocodersound van me gekregen, dus deze heb je niet meer nodig. Alsjeblieft Jan, haal het weg, ik ga door de grond als ik mezelf zo hoor zingen... :o:

P.S.: haal het weg, haal het weg (weg, weg, weg)...

Gelukkig, hij's weg! :)

Maar mijn wil is geen wet, hoor... Ik zou hem trouwens Gloomer ft. Mystic Man - RFID noemen.

Ik zou de mix nog wat aanpassen als ik jou was, de vocals kunnen wel wat harder hier en daar. Nu klinken ze een beetje muffig. Ik denk dat anderen hier op het forum je verder kunnen helpen, omdat die meer in de EDM zitten. Succes! :okdan:

ik hoor een kick met wat D&B sampleloops en de RFID samples, word er nog niet echt warm van......

ik zou zelf een beat maken, zelf een bassline maken die bij de zanglijn past en een lead met bijpassende akkoordjes
het is nou gewoon een a capella met wat "jungle warfare" (of soortgelijk samplepack) loops

Ik kan deze track echt smaken hoor!:okdan:
Meer nog, als jullie ermee akkoord gaan dan zou ik graag ook iets doen met deze lyrics.

Ik vind het geen geheel
De stem is voor mijn gevoel compleet los van de begeleiding en soms ook vals (op 2:08 bv)

Ook volgt daar dan een seconde of 15 wat gebrabbel (vind ik)

Ik heb betere dingen gehoord van deze zanger.
Ik mis hier de kracht en de power en gewoon het lekkere wat bij zo'n soort sound moet horen.

Paul

Ik vind het geen geheel
De stem is voor mijn gevoel compleet los van de begeleiding en soms ook vals (op 2:08 bv)

Ik mis hier de kracht en de power en gewoon het lekkere wat bij zo'n soort sound moet horen.

Paul

Ik begrijp wat je bedoelt, productie gewijs zou het idd wat meer kracht en power kunnen gebruiken. En dat is dan ook meteen het antwoord op Gloomer z'n topic vraag.:)

Maar het is Gloomer zijn sound en dat vind ik dan weer goed want Gloomer heeft ook wat je een eigen sound kan noemen. Je kan het wel of niet smaken, dat laat ik terzijde.

Toch moest ik stiekem aan het Metalheadz label denken wat dan toch wel weer als een compliment mag gezien worden - voor wie deze label niet zou kennen:

http://www.metalheadz.co.uk/

Dus zou ik zeggen, probeer wat meer punch in de track te steken zodanig dat het die power en kracht krijgt die het verdient.

ik zou zelf een beat maken, zelf een bassline maken die bij de zanglijn past en een lead met bijpassende akkoordjes

Hey Raphie, thanks a lot mate ! :okdan:

Maar geloof me als ik zeg dat ik dat niet kan.. ik ben niet bestemd om akkoorden te maken en een bassline die met de zanglijn past. Gloomer is helemaal niet muzikaal aangelegd :stupid

Ik kan deze track echt smaken hoor!:okdan:
Meer nog, als jullie ermee akkoord gaan dan zou ik graag ook iets doen met deze lyrics.

:D

Dat hoor ik nou graag zie ! Dank je wel Natanvance ;)

Voor mij is dat prima hoor, maar Alex (psychobob) moet er nog mee akkoord gaan. Wat voor genre wil je gaan doen ?

Ik vind het geen geheel

Paul

Hey Paul !

Hartstikke bedankt voor te luisteren kerel, toppie van je :okdan:

Ik zal de vocals wat meer kracht bijzetten.. Maar dat ie "vals" klinkt op 2.08, dat vind ik niet hoor.. Ik vind de plaat dan net lekker losgaan. Dat gebrabbel zal ik ook wat luider zetten.

Thanks mate ! :)

Ik vind het best...

Back