Juno60 defect vraagje

dextah

Ouwe rot
Mijn partner in crime zijn Juno60 is defect.
Alle lichtjes branden maar geen geluid.
Het is dan toch niet zo dat alle voices overleden zijn?
Is er iets dat we zelf aan de mainoutput kunnen vervangen voordat we naar de synthdoctor moeten?

Heb wel ooit iets over een voicetest gelezen meen ik me te herinneren.

Lijkt me inderdaad sterk dat alle voicechips tegelijk stuk zijn gegaan. Dit is sowieso naar mijn weten niet echt een probleem van de 60 maar meer van de 106.

Met de informatie die je nu hebt is het praktisch onmogelijk iets zinnigs te zeggen over het defect.
Hoor je echt niets meer? De ruis van de Chorus ook niet?

[EDIT] Misschien past dit draadje beter in het zelfbouw, reparatie en onderhoud subforum.

Hij staat bij mijn maat. We zouden van de week ff aan de slag gaan maar sprak hem daarstraks.
Ik zal het eens vragen of er nog iets van geluid uitkomt.

Had idd in reparatie gemoeten. Mischien kan en mod deze verplaatsen?

Lijkt me inderdaad sterk dat alle voicechips tegelijk stuk zijn gegaan. Dit is sowieso naar mijn weten niet echt een probleem van de 60 maar meer van de 106.

Met de informatie die je nu hebt is het praktisch onmogelijk iets zinnigs te zeggen over het defect.
Hoor je echt niets meer? De ruis van de Chorus ook niet?

[EDIT] Misschien past dit draadje beter in het zelfbouw, reparatie en onderhoud subforum.

Misschien heeft het hier mee te maken?

------

?

Hij staat bij mijn maat. We zouden van de week ff aan de slag gaan maar sprak hem daarstraks.
Ik zal het eens vragen of er nog iets van geluid uitkomt.

Had idd in reparatie gemoeten. Mischien kan en mod deze verplaatsen?

Misschien moet ie zelf ff een SF accountje nemen. Niks te verliezen lijkt mij! :)

Heb ik iets verkeerds gedaan? Of word ik te oud voor internet?

Ik begreep oprecht Arv zijn post niet. Nog steeds niet trouwens...

Het was een link naar iets op het internet over de juno60 in combi met de brandende leds.. Maar later zag ik dat het iets anders was. Helaas kun je berichten niet meer deleten (kon voorheen wel), heb ik hem maar weg-ge-edit..

Aan de achterkant van de Juno 60, bij de outputs, zit een klein schakelaartje waarmee je het output level op 3 standen kunt zetten. Als je dat schakelaartje een beetje beweegt, hoor je dan wel iets?

Back