Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
maar unison klinkt toch ook helemaal niet op een juno wanneer je de noten onderling niet kan finetunen?Ik meen me ook te herinneren dat de unison chord mem op de alpha 1 en 2 niet mogelijk is...
Klopt, staat helemaal los van de patches.
Volgens mij is de 16e patch bij de MKS-50 in de fabrieksinstlelingen en unison chor mem
Ik meen me ook te herinneren dat de unison chord mem op de alpha 1 en 2 niet mogelijk is...
maar die kan ook niet unison detunen... tenzij je 5 extra copieen neemt die je net ff iets anders finetuned nutuulk...Desalniettemin gebruik ik unison nooit als het niet detuneable is, zelfs niet op de VCO SixTrak
bedoel je niet SCI six~trak?VCO SixTrak

bedoel je niet SCI six~trak?![]()
je zou nutuulk 5 copieen kunnen maken van een sound die ge-unison detuned moet worden en dan elke sound net ff ietsjes anders fine tunen... maar da's idd een wel iet wat rare workaround...De Six Tilde Trak heeft VCO's dus de tuning is wat minder statisch dan met DCO bakken, maar desalniettemin vind ik het eigenlijk nooit een verbetering om unison te gebruiken.
je zou nutuulk 5 copieen kunnen maken van een sound die ge-unison detuned moet worden en dan elke sound net ff ietsjes anders fine tunen... maar da's idd een wel iet wat rare workaround...