[Minimal Techno] Natan Vance - Einzelgänger

uit welke samplepack komen di hihat en percussieloops? die zijn wel fijn namelijk
de ruimtelijke FX samples zijn ook wel fijn, waar komen die vandaan?

uit welke samplepack komen di hihat en percussieloops? die zijn wel fijn namelijk
de ruimtelijke FX samples zijn ook wel fijn, waar komen die vandaan?
Zoals ik al zij, ik gebruik sporadisch sample-loops in tracks. die hihats zijn run of the mill 909 hats die bij FLStudio's FPC zitten.
Al de rest is hoofdzakkelijk synth1 en single shot percussie samples die door de nodige fx worden gehaald.:)

Lekkere track :okdan:
Thanx DjRazor!:)

Lekkere track, zou niet teveel aan de mix doen, verlies je volgens mij de feel van de track.
Dank je Richard!:) Ik ga geen aanpassingen doen, uit ervaring weet ik intussen dat dit voor mij althans nooit echt lukt (je zit met een ander state of mind en terwijl je het ene element aanpast wordt het andere dan weer verstoord.....enzovoort).

Ik heb het al eens gezegd, bij manier van spreken: ik maak geen Delftse porselein, ik giet beton. ;)
Respect natuurlijk voor zij die dat wel kunnen!:okdan:
Maar ik hou natuurlijk wel rekening met de reacties, die ik dan op m'n volgende track toepast (deze tip kreeg ik mee van een mede forum lid). Zo word het beetje bij beetje hopelijk beter.:)

Thanx DjRazor!:)

Dank je Richard!:) Ik ga geen aanpassingen doen, uit ervaring weet ik intussen dat dit voor mij althans nooit echt lukt (je zit met een ander state of mind en terwijl je het ene element aanpast wordt het andere dan weer verstoord.....enzovoort).

Ik heb het al eens gezegd, bij manier van spreken: ik maak geen Delftse porselein, ik giet beton. ;)
Respect natuurlijk voor zij die dat wel kunnen!:okdan:
Maar ik hou natuurlijk wel rekening met de reacties, die ik dan op m'n volgende track toepast (deze tip kreeg ik mee van een mede forum lid). Zo word het beetje bij beetje hopelijk beter.:)

Ik zou er niets meer aan doen, mishien klein beetje EQ en (multi)compressie op je eindmix om het meer plakkerig te maken, zou er zeker niet zo'n ultracleane, opgepompte, pijn aan je oren scherpe mix van maken wat ze tegenwoordig zo goed kunnen.;)

Back