DBX'en

Status
Please reply by conversation.
de DBX 128 is ongebruikt al functioneel: trekt met zijn uiterlijk mijn hele studio een stukje
terug in de tijd.
leidt ook af van lelijke units zoals Alesis midiverbs en dergelijke! :-)

Happy! :-)

Happy! :-)

graag gedaan!

ik hoop dat je hem voor een schappelijk bedrag straks in je bezit hebt.
qua uiterlijk een mooi kastje en ook zeer bruikbaar geluids- tover-ding!

Je hoop is werkelijkheid geworden beste Mars! *D
Morgen testen 8~

Cheers,
Exo. :mega:

P.S. Als er nog iemand dergelijke kastjes heeft hou ik me ten zeerste aanbevolen! :)

dat is zeer mooie prijs!
(als ie nog normaal werkt)

3 jaar geleden was een 'normale' prijs voor een dbx 128: 150 euro

uuhh, dude, ik had precies ongeveer drie jaar geleden enkele van deze dbxen in de aanbieding, zowel hier als op marktplaats.
ik heb er na erg lang mee leuren iets van 10 of 15,- voor gekregen.

dus dat ze erg gewild zijn, ik heb daar in ieder geval niets van gemerkt.

:koffie:

dan is jou ervaring een uitzondering denk ik..mijn ervaring komt 1 op 1 overeen met wat ik al jaren zie op marktplaats:

ik heb drie jaar geleden 150 euro moeten betalen voor een 128..

die gaan meestal voor meer dan de 117 118 119. die kosten meestal zo rond de 50 euro.

ik heb nog een 128 gekocht maar dat was een koopje voor iets van 70 euro...toen heb ik die ander met het grootste gemak weer verkocht voor 150 euro.
ik heb ook een 118 gekocht en weer met het grootste gemak verkocht voor 50 euro..

en er zijn lui (van die vintage jonge nieuwe popmuzikanten met hippy-pop-LSD invloeden) die hopen er 200 euro voor te krijgen..

10 tot 15 euro had ik zo van je over genomen en dan had ik ze voor de winst onmiddelijk doorverkocht!

:peukie:

Inderdaad, de 166 en aanverwanten (1066 etc...) zijn meer bedoeld voor live audio.
Alles van voor de 166 draagt mijn interesse weg :).

Cheers,
Exo. :mega:
Heb je wel eens een blackface DBX 166 (die met de gekleurde knopjes) gebruikt?
Kun je wat mij betreft echt niet in 1 adem noemen met een 1066 (of 166XL, 266, etc.)
Ze hebben een relatief rauwe punchiness (VCA), die iets moois doet met gitaren en snaredrums. Voor echt diepe kickdrum zou ie soms iets te veel laag kunnen afsnoepen bij hogere ratio-standen (>8:1), maar daar hebben we een Focusrite Compounder voor.

Status
Please reply by conversation.
Back