Ursamajor
Pompen met die Bass
Dit vind ik een schitterend nummer en wilde deze ter lering en vermaak eens namaken.
De meeste tijd ging nog zitten in het maken van de perfecte laserharp sound. Eerst op een Roland SH201 gedaan, maar die was veel te iel (synth ook verkocht
) en nu komt ie uit de vst Synth1. Vind m zelf nog iets te scherp.
In het tussenstuk wilde ik iets leuks doen met subsonische geluiden, wat me ook enige malen heeft gekost om het volume hiervan zo goed mogelijk te krijgen in de mix.
Ik werk sinds kort met cubase 5 op een ultrabook met een ssd en i7, maar toch zijn er enkele glitches te horen
Feedback is zeer welkom
De meeste tijd ging nog zitten in het maken van de perfecte laserharp sound. Eerst op een Roland SH201 gedaan, maar die was veel te iel (synth ook verkocht
) en nu komt ie uit de vst Synth1. Vind m zelf nog iets te scherp.In het tussenstuk wilde ik iets leuks doen met subsonische geluiden, wat me ook enige malen heeft gekost om het volume hiervan zo goed mogelijk te krijgen in de mix.
Ik werk sinds kort met cubase 5 op een ultrabook met een ssd en i7, maar toch zijn er enkele glitches te horen

Feedback is zeer welkom