Gouden Moog Knob

bambamstudio

Certified MoogPro
Ik zit net te denken: Moog heeft de geregisterde Voyager gebruikers een gouden knop beloofd. Op het Moog forum zi ik al knoppen op synths gemonteerd.

Dus vroeg me af: heeft iemand hier al zijn gouden knop ontvangen? Ik iig niet.

Last edited by a moderator:
Ik heb niks ontvangen, maar ik heb ook een tweedehands Voyager geregistreerd (die overigens wel gewoon als nieuw aan mijn account gekoppeld lijkt te zijn). Ben benieuwd of ik er een krijg.

Ik weet niet of ik hem erop zet als ik hem mocht krijgen. Op de foto's lijkt het toch wat teveel op een rapper met een gouden tand naar mijn smaak.

handje vol ?
daar zit zeker die van mij bij...
krijg nooit iets, wel al jaren geregistreerd, ook als signature voyager bezitter.
zelfs de sticker bleef ergens achter in de post

die van moog is vetter

helaas niets ontvangen, nog een e-mail naar moog gestuurd echter geen reactie. En dat terwijl ze al op EBAY te koop staan.

nee nog niks, moeten we niet bij moog in de benelux zijn?

lijkt me wel:
Europe
BELGIUM

AMPTEC
Duifhuisweg 11
Diepenbeek, Belgium B-3590
Bart Hilberink, Sales - bart.hilberink@amptec.nl
Tel: +32 (0) 11 28 14 58
Fax: +32 (0) 11 28 14 59

dan maar zo:
geachte heer/mevrouw,

ik ben nog altijd aan het wachten op een anniversary brass knob.
inmiddels al herhaalde malen mijn gegevens doorgegeven aan moog us, uitvoerig geinformeerd op het moogforum, en ook telefonisch overlegt met moog us.
er is mij bij herhaling toegezegd dat de bewuste knob zou worden toegezegd, en ook dat u afdeling zorg ervoor zou dragen dat deze in de benelux zou worden rondgezonden.
tot op heden heb ik nog geen enkele knob ontvangen.
ik gebruik moog producten sinds de minimoog-d, multimoog, en heb nu , volgens mij, recht op de knob ivm oa de voyager welke hier staat.
daarnaast heb ik ook nooit de fameuse sticker ontvangen behorend bij mijn t3 aanschaf.
kortom, ik ben zeer tevreden over de moog producten, maar vind wel dat als u iets beloofd, u ook hieraan moet voldoen.
inmiddels is de discussie weer actueel op het nederlandse synthforum, reden om weer contact te zoeken met uw firma.
graag ontving ik uw antwoord in deze, of nog liever de knob en sticker.

met vriendelijke groet, hoogachtend,

Laatst gewijzigd:
Back