Technics SX-P50 zonder geluid

vick

Nieuwkomer
Ik heb al jaren een Technics SX-P50 en ik heb 'm net voor het eerst in heel lange tijd weer aangesloten omdat mijn dochter op pianoles gaat. Ik loop tegen een probleem aan dat ik al eerder heb gehad en ik weet de oplossing helaas (weer) niet meer. Ik heb alles aangesloten op de versterker en als ik de demo's afspeel hoor ik een schitterend geluid. Maar als ik gewoon zelf wil spelen komt er helemaal geen geluid uit. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen? Ik weet dat het heel simpel is, maar ik kom er gewoon niet meer op. Hartelijk dank alvast!

Dank! Ik heb de manual nog en heb alle standaarddingen al gedaan. Ook die onder het kopje ' Problemen oplossen'.

Hmm, dus local on/off is het dus niet. Het zou kunnen natuurlijk dat er intern iets niet goed zit, maar lijkt me toch eerder een instelling.

dat staat dus ook in het troubleshoot gedeelte (blz 15) :)

Daarmee kun je de verbinding tussen de module en het fysieke toetenbord uitschakelen zodat als je je keyboard alleen als controller gebruikt er geen geluid word uitgestuurd, maar alleen note data.

Kun je aan/uit zetten met "mode set"+"digital effect"

hmmm, ik dacht even dat het lek boven was. maar in alle variaties van mode set & digital effect krijg ik nog steeds geen geluid...

Ook een reset al gedaan?

Back