Schoppenheer presenteert: Willekeurige Woorden Freestyle Show

SchoppenHeer

Stamgast
Hallo iedereen,

Ik ben een wekelijks terugkerend item begonnen waarbij ik freestyle met behulp van een willekeurige woorden generator. Ik heb dus geen idee welke woorden ik krijg toebedeeld en moet daarmee improviseren. Dit is de eerste aflevering.

Als jullie het leuk vinden kun je abboneren op mn youtube kanaal of de facebook.com/schoppenheer pagina 'liken'.

Sommige gedeeltes gaan beter dan andere gedeeltes en ik hoop dat ik er steeds vernuftiger in word, naarmate ik het meer en meer doe.

Groet,
Schop

geinag... en nu ff met je bezem door de kamer, en rap wat :D

Het spreekwoordelijke huishouden van (niet Jan) Steen :D

ontopic: cool :)

Leuk topic. tijd voor wat Kwok level woordgeneratie spul :-) Misschien grappig om er nog meer lastige aan toe te voegen. Als de lijst compleet is kunnen we schoppenheer vragen om er een buitengewoon intellectuele, volstrekt onbegrijpelijke rap van te bakken :) Brengen de MASTER terug in Masterlijk yo enzo :-P * doet even wat bejaarde gang signs * Fo shizzle. :D

adhesie
antecedent
apotheose
clementie
collisie
Confabuleren
congruent
declameren
domicilie
douceur
epoque
explicatie
fiducie
hautain
afasie
affectatie
allotria
alluderen
anamnese
apocrief
artificieus
bassesse
bisbilles
convocatie
concubinaat
cytologie
deballoteren
divageren
domesticatie
eidetiek
ferociteit
fytofaag
gremium
humoraal
idiosyncratisch
Reciproke Interdependentie
Paraskevidekatriafobie
Dactyloscopie

Oh wacht effe. dan is het niet meer realtime natuurlijk. Nevermind. stom idee van mij :D

Laatst gewijzigd:
Ik zou liever zien dat je live een NL rapper verbaal zo hard aanpakt dat hij gaat janken :)

Ja over die snoek weet ik.
Maar op het moment zelf heb je maar een miliseconde om na te denken dus dan sluipen er dit soort foutjes in.

Back