Schoppenheer presenteert: Willekeurige Woorden Freestyle Show

leuk en origineel, ook een goeie audio kwaliteit trouwens
totaal niet mijn stijl, maar kan het wel waarderen.

dat een snoek in zoetwater hoort is relatief.

evolutie kan alles in alles veranderen......straks vliegt de olifant (oren worden vleugels)...
loopt de mens op zijn tenen en zwemt de snoek door de oceanen met een gemid. snelheid van 10.000 km per uur!!!

yeh!!! :-)

klinkt ook wel als een kinderrijmptje. heel onschuldig wordt het door speelde meisjes in koo gezongen op het schoolplein in combi met een straatspelletje met cijfers en letters op de tegels.

ik vind trouwens pop sowieso vaak opgeblazen!

en soms juist weer slap...

Tranen rollen over m'n wangen van het laggen van die melige opmerkingen van jullie..
"En rap wat" :dubbel:

Maar alle gekkigheid op een stokje, ik vind het dus zoals ik al zei een leuk idee. Maar Dergelijke grappen en grollen kun je natuurlijk verwachten in zo'n setting :P

Ho stop!

graag deze beat gebruiken aub :) :

En gewoon jezelf filmen terwijl je rapt.. een screen cap is saai man, lijkt wel een software tutorial op die manier... Iemand zien freestylen is toch veel leuker?

Hij is weer goed.. respect :halleluja Rappen op random woorden en vanaf nu ook op verzoektracks van SF leden.. :D
en volgende keer gewoon weer met real life beelden enzo ja.. :-)

real life beelden komen er weer aan.

Kick in the door en the mos def instrumental ga ik allebei gebruiken

Zijn toevallig ook wel twee beats die ik allebei ken en hoog heb zitten, dus dat komt goed uit

Ahh nee! Die honeydrippers break is iedereen toch allang zat?

Dit is een dikke track van Premier.. hoe kan je die zat zijn?

Back