Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
(Ben systeembeheerder/helpdesk harrie geweest)

Origineel geplaatst door dextron
als je die ook niet kan pingen is waarschijnlijk je config voor je netwerkkaart ook niet goed..
Origineel geplaatst door dextron
Waarbij mij het volgende te binnenschiet, het ip adres van je usb device kan nooit 192.168.1.24 zijn als die van de netwerkkaart 192.168.1.1 is. Ze bevinden zich namelijk allebei in een ander netwerk en dus zal die 1 op de 3e positie zal een 2 moeten worden kan je van 24 weer 0 maken ... probeer dat eens..
En dan moet je nog een ander subnet nemen, ik denk aan 255.255.254.0 ofzo.. als die hierna nog niet werkt adviseer ik contact op te nemen met de makers van het device, want het wordt vager en vager op deze manier...
succes!
)Origineel geplaatst door Pim
Ik denk dat we de richting moeten opgaan zoals Fuse beschreef: een tweede netwerk. Eén voor mijn bestaande netwerk via de netwerkkaart en één via de USB naar Neuron.
(ik waardeer het heel erg wat jullie voor me doen!) [/Q1UOTE]
Dat bedoel ik dus ook te zeggen, een tweede netwerk kan je dus bereiken met subnetting.
Je netwerkkaart valt in een netwerk wat Internet heet, je usb gebeuren in een local netwerk.
Deze moet dus niet alleen een ip-adres hebben, maar valt ook onder een bepaald subnet.
Het subnet waar dit onder valt kan nooit gelijk zijn aan die waar je netwerkkaart in zit.
Je netwerk kaart heeft een subnet wat voor mij onbekend is.
Als je maar zorgt dat je subnet instellingen voor je local netwerk anders zijn dan die van je netwerkkaart waarmee je op internet zit dan weet windows wel dat het om 2 verschillende netwerken gaat.
Meestal is je eerste local sub net mask : 255.255.255.0 dit moet werken als je subnetmask voor de netwerkkaart een andere is.
En waar ik eerder zei dat 255.255.254.0 moest worden ingevuld bedoelde ik 255.255.255.1 ..
Maar er is genoeg info te vinden over subnetting op internet. Meer dan ik er van weet.

Origineel geplaatst door fuse
Nou ja denk dat toch een denkfoutje maakt dextron.
Meestal als je in windhoos je netwerkkaarten installeert dat alle instellingen van maskers enzo wel goed komen te staan.
En 192.168.1.x adressen kunnen elkaar wel zien omdat ze in hetzelfde submask zitten (255.255.0.0)
Origineel geplaatst door olafmol
damn hele nieuwe ontwikkelingen dit, straks moet je je synth nog gaan patchen omdat ie anders door scriptkiddies exploited kan worden als je er geen firewall voor hebt![]()
Origineel geplaatst door bikkel
Dit is toch eigenlijk te gortig voor een synththread![]()