M'n oude Edirol PCR-M50 geeft er de brui aan: toetsaanslagen worden bij steeds meer toetsen niet meer geregistreerd. Gewoon materiaal dat vergaat ofzo, belachelijk. En dat terwijl de faders nog perfect werken.
Dat ter zijde: Ik wil nu upgraden naar gewogen toetsen, met piano-achtige aanslag dus. Het probleem (afgezien van erg hoge prijzen) is dat deze alleen maar verkrijgbaar lijken te zijn met ~88 toetsen. De M-Audio Oxygen 88 is dan denk ik de beste koop. Maar die is veelte groot, dat past helemaal niet
En bovendien gebruik ik het niet zo vaak, hij staat naast m'n bureau op een stand, niet erop.
Iemand suggesties?
Dat ter zijde: Ik wil nu upgraden naar gewogen toetsen, met piano-achtige aanslag dus. Het probleem (afgezien van erg hoge prijzen) is dat deze alleen maar verkrijgbaar lijken te zijn met ~88 toetsen. De M-Audio Oxygen 88 is dan denk ik de beste koop. Maar die is veelte groot, dat past helemaal niet
En bovendien gebruik ik het niet zo vaak, hij staat naast m'n bureau op een stand, niet erop.Iemand suggesties?