[techno] Berlin New Style

keyboardfreak

Ingeburgerd
Hallo,

Ik heb een nieuwe versie gemaakt van een track die ik een maand geleden eerder had gepost. Dit is een mix van 35 tracks in Logic. Graag feedback!

Gr.
:D

Attachments

• BerlinMix2.mp3
    2,8 MB · Bekeken: 59
In mijn oren klinkt vrij gedateerd.. wat is dit, Goa trance? Qua sound is dit ook niet echt Berlijn naar mijn idee...

... bedankt voor de reacties. Ik weet eigenlijk niet hoe je de stijl moet noemen. Iemand suggesties?
Het gaat idd richting Goa Trance met acid invloeden.

Ja, past prima in het psychedelic hoekje.
Ik vind het saw lijntje alleen niet bij de rest passen, komt het door de melodie?

misschien ben ik de enige die het hoort..
Ik volg je in je redenering. Denk dat een 303 beter tot z'n recht zou komen, maar dan niet te lineair - kan je ook heel psychedelisch mee gaan.

Bedankt voor de reacties, een 303 heb ik helaas niet :D
Ik denk zelf dat het ook nog te chaotisch klinkt, er zit ook nog een tweede saw bij die er bij nader inzien toch wat storend door het nummer heen zweeft nu ik hem met andere speakers luister

In mijn oren klinkt vrij gedateerd.. wat is dit, Goa trance? Qua sound is dit ook niet echt Berlijn naar mijn idee...

Het is New Berlin Style.
Ik vind de mix niet prettig en vind het een beetje vleesch noch visch
Ik hoor ook wat oude plok plok goa, maar dan weer een soort van tribal percussie en dan weer wat hoise achtige rifjes en dat alles tegelijk. Niet continue vol gas en keuzes maken
Tevens is de mix niet fijn, meer lucht nodig.

Back