Hanz
Anonieme Analogist
Kijk dat is de negatieve draai die jij er aan geeft!! Volstrekt niet wat er zich in realiteit heeft afgespeeld!! Alsof ik even iemand ga commanderen om in de houding te springen!
In een vriendelijk gesprek kwam ter sprake dat de klant haast had ivm met een aanstaand wereldtournee en klant had haast, antwoord van reparateur "dat is niet mijn probleem" waarop ik vroeg "eigenaar heeft aangegeven dat ie dat begrijpt en dat ie ivm tijdsdruk graag wil compenseren voor snelle service", antwoord van reparateur "nee niet mogelijk. Ok helaas..
Tja. Het gaat erom hoe je het zelf eerder in deze topic brengt.
Natuurlijk staat vragen vrij. Accepteren als het antwoord onverhoopt 'nee' is hoort daar ook bij: precies -> "ok helaas".
Maar om nog even te kwoten wat je sindsdien alweer hebt gladgeslepen middels de edit knop;
het gaat om zakelijke flexibiliteit en die is bij techneuten/reparateurs vaak ver te zoeken. Als ik een klant heb die vanwege een wereldtournee om bepaalde zaken vraagt en om dingen te bespoedigen daar voor wil betalen dan word er geschakeld. Zo werkt het en niet anders.
Dat komt nogal over als, zoals Engelsen het zo treffend kunnen uitdrukken, "a sense of entitlement".
Misschien vind je het zelf heel normaal, dat kan. Ik vind overigens wel amusant dat Linhardt vrij ongevoelig blijkt voor 'name dropping'.
Die grap kan rechtstreeks in het dunste boekje ter wereld.
Even goed, ik dacht dat je back on topic wilde?