heiligschennis: Korg MS20 als etalagemateriaal in kledingwinkel

edhal

Ouwe rot
Net in Nijmegen gezien, in de etalage van een kledingzaak: een vintage Korg MS20 als etalage-materiaal, zuiver ter decoratie. Ik ga morgen maar eens even bietsen of ik m mag hebben... :D
Zie fotootje, twas ergens aan de Molenstraat.

Attachments

• 064.jpg
    064.jpg
    87,6 KB · Bekeken: 82
zien de controllers er 't zelfde uit als de echte? Anders is 't misschien eentje van amper 200 euro waarde ;)

ja en dan zeggen ze ja hoor voor 800 euro mag je hem hebben, alleen hij doet het niet. wat doe je dan. :D

ja, hij was wel vintage: toetsen waren helemaal vergeeld
kans bestaat idd dat t netsnoer er gewoon afgeknipt is door de etaleur

de suitcase hoort er ook bij lijkt het
mooi hoor.
als ze over een paar weken een moog sys55 er zetten kom ik ook eens kijken graag

het thema van de gehele etalage was blijkbaar instrumenten, verder stonden er veel drums, trompets etc, ik vond deze Korg er nogal detoneren

Ik zie liever de Jupiter4 als decoratiemateriaal. Kleurtjes, hout, zwart /oranje, veel smaakvoller in mijn opinie, of neem een Juno!

In de jaren tachtig vonden ze dat denk ik ook al; super weinig videoclips waar een MS20 in te zien is.

Net in Nijmegen gezien, in de etalage van een kledingzaak: een vintage Korg MS20 als etalage-materiaal, zuiver ter decoratie. Ik ga morgen maar eens even bietsen of ik m mag hebben... :D
Zie fotootje, twas ergens aan de Molenstraat.

Gaaf.... zal wel niet voor weinig weg gaan. Dure zaak geloof ik.

bieden in de laatste 10 seconden.

298,41 om precies te zijn8)
niet precies hetzelfde natuurlijk, zie ook andere topics hierover, maar wel een koopje indeed

Nou, ik ben maar effe naar binnen gewandeld. Ik was niet de eerste die het vroeg :)

Hij is niet te koop, is werkend en van de etaleur. Ofwel, die heeft het ergens vandaan. Hij werkt wel, net als alle andere muziekspulletjes die er staan. Gitaren enzo, snap dat ook niet.

inderdaad, heel goede prijs zelfs voor de legacy ms20 controller

Nou, die in de winkel is echt hoor.

och wel leuk eigenlijk toch zo'n etalage, beter dan al die seksloze etalagepupkes

Back