Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik ben oud.het dell screen ken ik niet, maar vorig jaar heb ik zo'n 24 inch iyyama touch screen gekocht voor cubase en andere muziek software. Opvallend is de techniek die daarin gebruikt werd, er zitten sensoren in de rand van het scherm die 2 punten kunnen herkennen (pinching) , echter als je software als bijvoorbeeld cubase gebruikt dan kun je 1 fader tegelijk bedienen. In feite werken die sensoren gewoon als muis cursor.Ik heb zojuist een DELL 2413t touchscreen besteld
Als 2nd screen in Cubase zodat ik een dedicated 24" touch mixer heb
Ben benieuwd hoe dat gaat werken![]()
hij's 10 punts en afgaande op youtube demo's krijg je een beetje hezelfde idee met de mixer als de Slate Raven.
werkt die in Cubase niet 100% lekker, dan zet ik de RME mixer er full screen op![]()

klopt, dat was mijn doel toen ook, maar zover was de techniek toen nog nietkomt volgens mij wel goed, het hoofd doel is om nadat mijn DAW aangaat ik zeg maar een mega ipad heb die werkt als frontend voor mij Alphalink, dus faders, mutes, solo's etc zonder naar de muis te grijpen of het gevoel te hebben in windows bezig te zijn
en dan gewoon met de vinger op REC drukken in in de cubase transport en laat de boel maar lopen![]()
, daarom hoop ik dat dit een stuk beter gaat werken
de wereld op z'n kop, maar het werkt wél