A
AJ2
Guest
Hallo allemaal..
Naam Michel
Woonplaats Dordrecht
Ik ben nieuw hier op dit forum.
Zal hier niet gauw te vinden zijn. Maar als ik dan toch af en toe langs kom, ken ik me net zo goed ff aanmelden.
Hier onder even een paar lijstjes.
Wat heb ik momenteel staan:
JP8000
Access Virus
EMU Xtreme Lead 1
RM1x
CS1x
Een kenwood DAT recorder, Sony versterker, Absolute2 monitoren, 2 ouwe gare lenco tt's, een 1 of ander goedkoop effect apparaat wat ik maar niet kwijt kan raken en een draadloze muis
pc met AMD2600+ 700 nogwat MB werkgeheugen en een creamware Luna geluidskaartje met 10 in 10 uit.
HP cdrw voor het fikken van cdtjes en een philips dvd rw voor het bakken van dvd's
Wat heb ik gehad,
Akai S3000XL
Quasimidi 309 (jammer.. had ik echt moeten houden)
AlphaJuno2 (ook door omstandigheden verpatst
)
Verder werk ik met cubase, wavlab en acid.
Mijn peecee hang scheef van de mp3's die er in zitten.. maar wees gerust. Als ik een cd goed vin koop ik hem gewoon.
Als er nog vragen zijn hoor ik dat graag..
o ja.. mun 2 katten heten raver en gizmo
Naam Michel
Woonplaats Dordrecht
Ik ben nieuw hier op dit forum.
Zal hier niet gauw te vinden zijn. Maar als ik dan toch af en toe langs kom, ken ik me net zo goed ff aanmelden.
Hier onder even een paar lijstjes.
Wat heb ik momenteel staan:
JP8000
Access Virus
EMU Xtreme Lead 1
RM1x
CS1x
Een kenwood DAT recorder, Sony versterker, Absolute2 monitoren, 2 ouwe gare lenco tt's, een 1 of ander goedkoop effect apparaat wat ik maar niet kwijt kan raken en een draadloze muis
pc met AMD2600+ 700 nogwat MB werkgeheugen en een creamware Luna geluidskaartje met 10 in 10 uit.
HP cdrw voor het fikken van cdtjes en een philips dvd rw voor het bakken van dvd's
Wat heb ik gehad,
Akai S3000XL
Quasimidi 309 (jammer.. had ik echt moeten houden)
AlphaJuno2 (ook door omstandigheden verpatst
)Verder werk ik met cubase, wavlab en acid.
Mijn peecee hang scheef van de mp3's die er in zitten.. maar wees gerust. Als ik een cd goed vin koop ik hem gewoon.
Als er nog vragen zijn hoor ik dat graag..
o ja.. mun 2 katten heten raver en gizmo