• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop of te ruil: Kawai Q-80 Digital MIDI sequencer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Analog W

Nieuwkomer
Deze Kawai Q80 staat bij mij ongebruikt te zijn. Ik heb hem via Marktplaats overgenomen van iemand die een studio-opruiming hield.
TopQ80.jpg

FrontQ80.jpg

FronQ80.jpg

BackQ80.jpg

Het was de bedoeling er een Yamaha MU5 tone generator mee aan te sturen, maar dat is me niet gelukt. Ik ben ook een MIDI leek. De MU5 is wel te gebruiken met Garageband, waardoor ik de Q80 ook niet direct nodig heb.

De disk drive geeft een onduidelijk en rommelig gehik, wat niet op schrijven lijkt, dus is niet functioneel. De sequencer reageert wel op toetscommando's, maar wordt niet herkend door m'n computer.
M.a.w. een technisch onderlegd iemand kan er misschien iets mee, ik niet.

Hij is tegen elk aannemelijk bod af te halen.
Als je iets te ruil aan te bieden hebt, sta ik daar ook voor open.

Bij belangstelling kan je reageren via PM.

Deze Kawai Q80 staat bij mij ongebruikt te zijn. Ik heb hem via Marktplaats overgenomen van iemand die een studio-opruiming hield.
TopQ80.jpg

FrontQ80.jpg

FronQ80.jpg

BackQ80.jpg

Het was de bedoeling er een Yamaha MU5 tone generator mee aan te sturen, maar dat is me niet gelukt. Ik ben ook een MIDI leek. De MU5 is wel te gebruiken met Garageband, waardoor ik de Q80 ook niet direct nodig heb.

De disk drive geeft een onduidelijk en rommelig gehik, wat niet op schrijven lijkt, dus is niet functioneel. De sequencer reageert wel op toetscommando's, maar wordt niet herkend door m'n computer.
M.a.w. een technisch onderlegd iemand kan er misschien iets mee, ik niet.

Hij is tegen elk aannemelijk bod af te halen.
Als je iets te ruil aan te bieden hebt, sta ik daar ook voor open.

Bij belangstelling kan je reageren via PM.

Voor de sequencer heb ik destijds €50,- betaald.
Dat hoef ik niet per se terug, dus laat ik bieden vanaf € 25,-.

Of ruilen tegen iets wat ik interessant vind.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back