• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Reliq Instruments sequencer "voucher" - ruilen

Prijs
1400 Euro
Conditie
Nieuw

mimic-k

Ingeburgerd
Hoi allemaal,

ik heb een "voucher" voor een Reliq Instruments sequencer. Ik heb de fysieke unit dus ( nog ) niet, maar die staat voor Juli/ Augustus in de planning om door Reliq geleverd te worden. Ik heb contact gehad met Reliq, de reeds betaalde order is overdaagbaar via Reliq zelf naar een nieuwe eigenaar.

Ik wil graag wat afbouwen in eurorack, en daardoor past de Reliq niet meer in mijn plannetjes. Ik zou hem graag willen ruilen voor een Soma Pulsar 23 ( ooit gekocht en verkocht, en die mis ik nog steeds ).

Uiteraard is de voucher ook wel te koop, dat scheelt je dan enorm in de wachtrij bij Reliq, maar ruilen heeft mijn voorkeur.

Attachments

• Reliq_card.png
    Reliq_card.png
    539,5 KB · Bekeken: 108
Laatst gewijzigd:
Back