Philips PMC 100 composer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Achelousje

ober(heim) sturm strummer
Wie oh wie kan mijn helpen aan een handleiding van eenPhilips PMC 100....
Heb Eindhoven zelf al gebeld maar die hebben niks meer op de plank.. (zeggen ze)

PB je adres maar ff. Ik heb em eentijdje geleden op m'n werk 2 keer gekopieerd. Eentje voor forumlid en de andere voor als iemand er ook nog eens om zou vragen. Dus bij deze.

Eigelijk zou ik de copy ook weer ff moeten kopieren, want vanuit de handleding is een ramp.
Maar ik kan momenteel niet op werk kopieren. Ik zie wel hoe of wat.

Het hele boekje past op 29 A4tjes.

handleiding pmc-100

handleiding pmc-100

hallo
ik zoek ook nog steeds handleiding van pmc-100
kan iemand die niet bij de download-sectie zetten???
dankjewel/dag
merijn

ik van vandaag kopie naar Achelousje gestuurd. Maar heb nu geen zin om de hele handleiding weer te gaan kopieren of scannen. Misschien over een tijdje. Als je wat moet weten, vraag maar, dan zoek ik het ff op.
Had ik er toch nog maar ff een kopie van de kopie gemaakt.

Ik zal eens kijken wat ik kan doen als ik hem heb ontvangen.... ben kut met compjoeters... maar heb wel een scanner....beetje bij beetje zou het toch moeten lukken?????

He Merijnnnn
Als je mij je adres geeft maak ik een kopie (moet je wel Duits kunnen).

Ik heb nog wel een nederlandse handleiding, maar ben niet in staat te kopieren of te scannen nu...
Misschien dat ik het origineel even kan "uitlenen"?

achelous pm me ff je gegevens dan doe ik de handleiding op de post, vertrouw ik jou erop dat je die anderen blij maakt OF het gewoon weer uitleent aan een ander forumlid?

:okdan: :kimono:

Hoi...

Hoi...

Iemand die een handleiding ervan heeft ingescand
of gecopieerd heeft?

Ik ben er naar op zoek.

Ik ben bereid hem te digitaliseren
voor medeforummers uiteraard :)

Groetjes,

Axel

Ik heb hier met Delon nog over gepb een tijdje terug. Hij moest de handleiding(ik dacht Nederlands) opzoeken. Dan zou ik hem digitaliseren. Maar ik heb helaas al een tijdje niks meer van hem gehoord. Dus eigenlijk ben ik ook nog op zoek, liefst geen duits. Of het moet zijn dat Delon hem alsnog bij de hand heeft?

ik heb hier een nederlandse handleiding + quick reference card en originele doos van de pcm100.
voor 50 euro weet je alles, doe ik er meteen een zeer knappe pcm100 bij!

Hoi peeps...

De handleiding is niet meer nodig
(voor mij althans) mijn PCM heeft
een nieuw baasje.

Groetjes,

Axel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back