Dance Valley 2003

Vindt DV sowiezo niet zo boeiend, heb m'n vrijkaart van de week aan een vriend gegeven. Ben toch bovenal Lowlander!

shortwave kan je met trots vertellen dat dit myn 7 editie gaat worden heb gewoon het gevoel als of ik elke boom struik en steen daar wel ken

en ja is sprake van heel wat comercie en ja myn eerste kaartje koste toen 15 ouderwetse guldensen nu 72 van die waardeloze pleuro's

ben er al om 10 uur en meestal de laatste die ze er uit jagen

ben er met rede zo vroeg omdat dan de minder bekende jongens dan bezig zyn

verder is zeker iemand die ik mag tom harding op de hq zowiezo zal ik byna de gehele dag daar te vinden zyn
heb de lysten met draaischema's uitgeprint en voor mezelf een schema gemaakt met de tyden

een tip draag makkelyke schoenen de afstanden tussen de podia's zyn grpot en ik kan het weten ry er elke dag langs

voor meer info p.b heb als veteraan byna alle weers invloeden op spaarn woude meegemaakt

Oeh.. DV lijkt me wel superwreed hoor... lekker druk, erg gezellig lijkt me.....

Maar die toegangsprijs joh.. 72 euro voor 1 dagje ouderwets hauzen. Echt too much... Als je dr van tbegin tot't eind bent ben je denk ik ook aardig wat kwijt aan overprijste hapjes en drankjes... Je dagje zal wel rond de 140 eurotje suit gana komen dan.. Aiaiai... Moet dat nou zo duur allemaal?

tja ben er ook niet bly mee dat het zo duur is ben er zo'n 12 uur op het terrein

maar ik ontmoet daar ook veel dj's en producer.s die ik ken is gewoon een mooie gelegenheid om myn sociaal netwerk
by te houden en om over nieuwe dingen op het gebied van muziek face to face te praten

die anders telefonisch of cia email verlopen

koop myn kaartjes aal op het moment dat ze te koop worden aangeboden ""april"" dus de klap van en kaartjes en eten en drinkenis minder hard

want eingelyk tot op dit moment was ik de prys alweer vergeten aaai 72 euro's

Origineel geplaatst door dione
.....draaien in de Thunderdome bunker....8)

Succes!
Volgend jaar ga ik misschien wel kijken.. (is vlakbij 4 mij)

Ik ben d'r ook te vinden.
bekenden van mij (303f) moeten er overigens ook optreden (impulz stage) om 14:00.

ook die hoge prijzen zat?

Kom gewoon op 16 Augustus naar Sweetvalley, Zoetermeer. (13:30 - 23:00)
Daar betaal je alleen wat consumptiebonnen en de rest is gratis!
Tja geen mega dure line up maar wel veel gemotiveerde (en nog niet commercieel verziekte) DJ's cq Lice acts.
En niet geheel onbelangrijk; ik sta daar ergens tussen 16:00 en 18:00 op de mainstage met mijn Techno Live act.

Meer info:
www.sweetvalley.nl

Grtz. Ronald.

Origineel geplaatst door silvercloud
een tip draag makkelyke schoenen de afstanden tussen de podia's zyn grpot en ik kan het weten ry er elke dag langs

voor meer info p.b heb als veteraan byna alle weers invloeden op spaarn woude meegemaakt

Hey Silver! Thanx voor de tip. :okdan:

Wie weet komen we elkaar nog tegen, zou lachen zijn. :dj: :biertje:

als je geen harde afspaken maakt kom je elkaar echt niet tegen

ben wel eens vrienden kwytgeraakt en zag ze pas na afloop by de auto weer maar ja dat hoort er ook by

have fun :biertje: :biertje: :biertje:

yip 28 graden celsius

heel wat schaars geklede dames dus ik schat zo'n 22000

wat kan het leven toch mooi zyn :D

[evil rant]

Ik zag vannacht na Photonic nog een stuk van Tiesto op de main stage als afsluiter op TV (MTV).. Nou daar zakte mijn broek weer van af.. Ik kon bijna de dollartekentjes (of Eurotekentjes) in zijn ogen zien twinkelen. Goh, dat ie nog tijd had om platen aan elkaar te plakken terwijl die met zijn vingertjes in de lucht staat? :duivels:

[/evil rant]

't Publiek vond 't gaaf; en daar gaat 't om. ;)

Het viel me op dat er inderdaad behoorlijk commercieel werd gedraaid overal. Heel veel van hetzelfde trance-melodieuze-strings gedoe. Tiësto vond ik zelf zwaar tegenvallen.

Ach ja....Nature One was :

1) Groter
2) Goedkoper ( zowel entree als drinken )
3) 2 nachten
8)

Maar werd niet zo gehyped als Dance Valley...

Origineel geplaatst door Arv
[evil rant]

Ik zag vannacht na Photonic nog een stuk van Tiesto op de main stage als afsluiter op TV (MTV).. Nou daar zakte mijn broek weer van af.. Ik kon bijna de dollartekentjes (of Eurotekentjes) in zijn ogen zien twinkelen. Goh, dat ie nog tijd had om platen aan elkaar te plakken terwijl die met zijn vingertjes in de lucht staat? :duivels:

[/evil rant]

Doe niet zo afgunstig man..staat zo kinderachtig.

Origineel geplaatst door Beepr
Doe niet zo afgunstig man..staat zo kinderachtig.

Juist! Daar wil ik me graag bij aansluiten. Ik heb zo'n beetje schoon genoeg van al dat afgunstige negatieve gezeik over dat dit te commercieel is, of dat iets anders te commercieel is. En dat Tiësto en JXL alleen maar achter het geld aanzitten (daar hebben wel al eens een thread over gehad van Fuse) En Bladiebladiebladiebla....

Luister! Bevalt het je niet? Vind je het te duur? Whatever... Dat is jouw zaak. Dan ga je niet naar Dance Valley. Maar sommigen hier hebben er wel een erg sterk handje van alles direct af te kraken. Ik vermoed, en sommigen met mij ;) , dat er leden zijn die hun pubertijd nog niet geheel zijn ontgroeid. Ik ben ook niet naar D.V. gegaan om Tiësto te lopen verafgoden. Daarvoor waren er nog genoeg andere leuke dingen te beleven.

Ja, D.V. is duur. Ja, D.V. is commercieel opgezet. Heb je geen geld? Dan heb je of niet gespaard, maar wilde je stiekum o zo graag ook erheen en loop je nu een beetje te zeiken, of je loopt sowieso te zeiken. Vind je het commercieel? Hou dan je mond, want ga mij niet vertellen dat je elke avond zit te hopen dat de VPRO weer met e.o.a. intellectueel programma komt, terwijl je ondertussen van Yorin naar V8 zit te zappen.

Nough said...

:biertje:

volgend jaar kan je wellicht zien hoe die enorme lading posers & sloeries zich nog 20 uur langer doorsnuift:

Dance Valley wil volgend jaar twee dagen
"Het zou wel mooi zijn als we op ons jubileum een meerdaags festival kunnen neerzetten. Dan krijgt de dance eindelijk rock-status. Een soort Lowlands van de dance."

van de 3voor12 site

Wil toch hierover ook wel ff wat zeggen.............

Ik had idd graag naar dancevalley willen gaan...........

Maar 67 euro vind ik toch echt te bizar, ik weet wel je krijgt er een hoop voor terug maar het is wel heeeel veel geld.
Tiesto, Junkie xl??? in wat ze doen zijn ze toppers maar ik vind het gewoon niet leuk, dat betekent niet dat je geen respect voor ze op kunt brengen............. ieder zijn eigen ding

En ik vind het gewoon jammer dat wat begon als een klein feestje nu echt alleen maar geld op moet leveren......

Maar ze zeggen wel eens kleine kinderen worden groot.................

Het gaat me ook niet om de prijs van een feest, dat moet ieder voor zich uitmaken, maar over dat eeuwige geneuzel van veel geld verdienen en te commercieel zijn van wie dan ook.

Door continue alles rigoreus af te zeiken wat geld oplevert laat je alleen maar zie hoe gefrustreerd je eigenlijk wel niet bent dat je nog steeds op je zolderkamer met een atari st en een MT-32 "intelligent techno" zit te maken.

En dan ook nog volhouden dat dat je ding is...'tuurlijk.

Alle muzikanten/dj's/producers die nu geld verdienen hebben die situatie bereikt met hard werken, bloed zweet en tranen en een flinke portie geluk. Als het ooit zover komt met die azijnpissers hier, dan gaan ze echt niet zeggen dat ze liever niets aan hun producten verdienen.

Dat is zo kinderachtig, de hypocrisie ervan :r

Let wel, ik heb het hier alleen over de vaste "geld verdienen met muziek = vies" garde.

@ Arv, ik heb trouwens wel eens ergens gehoord dat "The Orb" ook diverse krantenwijken en McDonalds joppies hadden zodat ze gratis op konden blijven treden en spullen kopen voor de studio, ze zijn daar erg fel op om maar vooral niets te verdienen met hun muziek.:z

Laatst gewijzigd:
Back